Saturday, June 6

Selamat Ulang Tahun Pertama, Gengkicap!!

Geng,



Selamat Ulang Tahun Pertama!!


Tak sangka kan dah setahun rupanya Gengkicap ditubuhkan.

Lucky to have friends like you all =))





11 comments:

dingin said...

Selamat ulang tahun pertama.
Yey.
Jadi hari ini saya akan gunakan baju Geng Kicap sambil jalan2 dengan anak.
Terima kasih sebab memeraihkan idustri buku2 Melayu dengan cara tersendiri.
Betul2 berbeza.

:)

ANITA ARUSZI said...

Selamat Hari Jadi GK...

semoga terus hadir sebagai agen maklumat berguna kepada para pembaca..thnks for your support.


P/s : Tshirt G.K tu comel sesangat..patut design byk2 n jual melalui blog ni...mesti laku.klu nak jual bgtahu kt sy ye. hehehe...

biruNiLA said...

tahniah. tahniah

kaksu & kak yah

asfa86@blogspot.com said...

Selamat Ulang tahun pertama buat GK,semoga menjadi geng2 buat pembaca yang perlu maklumat tentang buku2..

Rinn said...

Happy anniversary GK!! :D

kucc_aprilsnow said...

wahhhh....baru wa perasan besday GK sama ngan besday YDTA laa, kelassss la kita beb...seluruh negara meraikan tu, cayalah....

utk semua negarawan kicap..selamat ulangtahun yg pertama geng...semoga ukhuwah yg utuh terbina ini akan terus berpjgan, amin...

Ju'A said...

Selamat Ulang Tahun GK...

Semoga setiakawan GK akan terus utuh..meneruskan aktiviti menyokong dan menceriakan dunia novel....amin

jujun said...

Happy anniversary GK...

smoga persahabatan kita kekal ke anak cucu cicit, Amin............

muackkk...

silencez said...

cik din..
tq tq. meh open table dgn kitaorg hehe.

anita..
erk.. nanti kitaorg bincang2 dulu ye tengok camana.

kak su & kak yah..
terima kasih atas sokongan yg tak putus2.

asfa..
tq atas sokongan.

kucc.. rinn.. kak ju'a.. and all the gals..
boleh buat makan2 ni. lama tak kumpul semua ramai2 kan hehe. happy 1st anniversary he he :x

NickyAzrai said...

yey yey kita dah setahun
:d

Nora Fuad said...

as salam, selamat ulangtahun yang pertama.. semoga bersahabat sehingga ke hujung nyawa.






sis nora fuad