Wednesday, June 24

Novel Bonus Untuk June'09

Tajuk : Ilham Hati
Penulis : Damya Hanna
Halaman : 512
Harga: RM19.90
Harga untuk Pelanggan Pos: RM17.00 aje!



RIAN sama sekali tidak pernah membayangkan hidupnya akan berubah dalam sekelip mata. Namun, itulah yang terjadi apabila dia terjaga pada suatu hari. Kemunculan Hanif yang diperkenalkan sebagai suaminya amat mengejutkan sedangkan dia sama sekali tidak mengenali siapa lelaki itu.

Retrograde amnesia! Sejenis gangguan terhadap memori selepas berlakunya sesuatu trauma. Itu kata doktor yang merawatnya setelah dia terbabit dalam satu nahas jalan raya. Itulah juga punca dia tidak mampu mengenali suami sendiri.


Lantaran keliru dengan apa yang berlaku, Rian nekad mahu mencari jawapan. Penemuan sebuah jurnal hitam akhirnya berjaya menemukan jawapan. Sayang seribu kali sayang, di saat perasaan kasihnya mula bertunas, dia dikecewakan. Hanif ternyata berdendam atas apa yang pernah berlaku seolah-olah tidak mahu Rian wujud dalam hidupnya.


Lantas, apa perlunya Rian membina kenangan lalu jika sekadar untuk dimusnahkan oleh lelaki itu? Adilkah dia dihukum sedemikian rupa?

11 comments:

dyea said...

Yeahhh...
Akhirnya...

Tahniah Damya!!
Harap Ilham Hati bisa mencabar Bicara Hati :)

silencez said...

tahniah damya. harap karya yg ni lebih baik dari sblm2nya.

org tu mesti tak senang duduk dah. weh.. cepat blit ekeke.

Ju'A said...

sil...mmg x senang duduk...org tu dah siap kirim belikan....

dd....akhirnya yg ditunggu telah tiba....

Tahniah Damya utk buah tangan terbaru ni...

silencez said...

ye ke kak? amboiiiiiiiiiii.. expressnya kitak! ekeke.

adhan said...

dah ada yang dah khatam ke?

kaypo said...

sebelum korang seru aku...aku lom bace lagi..hahaha..tapi insyallah weekend ni kot.

Apapun tahniah Damya..mcm DD tulis ler..hope Ilham Hati dapat mencapai tahap Bicara Hati..tajuk pun dah dekat sama,,,Bicara Hati..Ilham Hati.

elly sarip said...

salam
x sabar nk tggu resensi dr akak2
=)

Damya Hanna~ said...

salam buat semua geng kicap. terima kasih banyak-banyak sebab sudi promotekan ILHAM HATI... sy sendiri berharap, penghasilan novel terbaru saya ni adalah yang terbaik dari novel2 saya yang sebelumnya. Apa2pun... diharap kalian semua mampu memberi kritikan dan komen yang membina untuk saya setelah membacanya. ;)

adhan said...

saya dah habis dah baca ILHAM HATI..pada saya, ILHAM HATI lagi ok dari BICARA HATI

dyea said...

Oooo Yaaa..
Cepatnya Adhan dapat buku ni.
Weekend ni baru dapat tatap Ilham Hati.

kaypo said...

wah ni yg panassss mata...nak bace IH secepat mungkin...kena tungggguuuu..hari ahad...