Tuesday, June 30

Novel Terbaru Dari KarnaDya


Sinopsis:

“Kau yang bunuh aku! Maknanya aku dah mati!”
“Janganlah main-main!”
“Aku tak main-main!”
“Kalau kau dah mati. dengan siapa pula aku sedang bercakap ni? Hantu?”
Wajah pucat lesi yang seolah-olah tidak pernah dialiri darah itu tersengih. “Selepas ni,
giliran kau pula.”
“Kalau kau nak bunuh aku sangat, bunuhlah sekarang! Kenapa harus tunggu lagi?!”
“Oh, tak sabar rupanya!” Dia senyum sinis. “Kau pernah dengar ayat ni; bukankah
penantian itu satu seksaan?”
*****
Tika sunyi datang menyapa, hadirnya pengutus rasa bahagia.
Pabila nafsu menguasai minda, dia hilang kompas kewarasannya.
Demi sebuah rahsia keluarga, si ibu sanggup bertongkat derita.
Kerana kasihkan seorang anak, si ayah rela perjudikan nyawa.
Dek cinta terhadap arjuna, mahkota si gadis tergadai sia-sia.
Benar, dunia ini umpama sebuah pentas yang penuh dengan aktor dan aktresnya.
Setiap satu memegang watak berbeza mengikut papan cerita.
Tetapi, bagaimana jika si pelakon terlalu khayal sehingga akal hilang upaya?
Bukan itu yang dipinta, namun ketentuan itu yang harus diterima

1 comment:

Anonymous said...

Salam... Terima kasih kerana mempromosikan novel saya di sini... Terima kasih banyak-banyak... :D