Friday, October 3

CESB - Sept & Okt 2008



di pasaran mulai 15 sept. 2008.


Harga: RM19.90

Blurb:
Memori semalam kekadang hadir, kekadang meminggir, sesekali mengusik rasa mengocak-ngocak jiwa menjadikan hati tertanya-tanya telah berakhirkah sejarah kita yang bertahun tersimpan kemas dalam lipatan kenangan? Lalu bagaimana dengan janji-janji lalu, akan terbiar lenyapkah ditelan waktu?

Dan andainya ada kebetulan dalam hidup kita yang memungkinkan aku menemui dirimu di mana-mana, aku bersedia dengan segala kemungkinannya. Aku akur dengan takdir Tuhan andai engkau telah pun berteman. Aku rela asalkan pencarianku ini telah temui penamatnya. Dan andai waktu itu engkau telah pun berteman biarlah janji-janji lalu lenyap ditelan waktu…



Harga: RM23.90

Blurb:
Kusut, itulah yang dirasai Nur Addriana tatkala menerima khabar duka daripada abahnya. Antara keluarga dan cinta Zaqrul yang menyakitkan, dia nekad kembali ke Malaysia demi tanggungjawab yang terabai.

Pertemuan tidak sengaja dengan Aman Hanafi, membawa cinta baru dalam hidup Nur Addriana. Melenyapkan duka yang bertahun terpendam menjadi barah. Walau Zaqrul masih menyayanginya, masih leka dibuai cinta lama dan masih membiarkan memori silam basah dalam kenangan namun Nur Addriana nekad melupakannya. Walau sejarah silam terpalit noda, walau maruah diri telah lerai tergadai, Nur Addriana nekad beralih kasih, beralih sayang. Kisah silam… biar saja Tuhan yang tentukan keampunan-Nya…


di pasaran mulai 15 oktober 2008




tajuk: cintanya kian membara
penulis: diya elora
harga: rm31.90

Blurb:
Malam pertama kita yang sepatutnya menjadi sejarah indah, kau musnahkan dengan talak yang mengkiamatkan seluruh kehidupan seorang isteri. lalu, cara mana harus aku berdepan dengan kenyataan yang kau lemparkan ini. sedang kamar pengantin kita masih diharum bunga mawar yang menjadi saksi perpisahan. dan air mata malam pengantin menjadi bukti bahawa perkahwinan tanpa cinta tak bisa membuat aku bahagia. menjadikan aku isteri yang lara dan tersiksa.

suami..
andai ini suratan yang harus kuterima, aku rela. aku tega ditinggal pergi. namun andai semua ini lakonan semata demi menutup sebuah penderitaan yang bertahun engkau sembunyikan, aku rela kasih sayang ini dipertaruhkan walau sekejap cuma. demimu..demi cinta yang tak pernah kau tahu.


tajuk: dia dihatimu
penulis: rohayu mohd tajuddin
harga: rm17.90

Blurb:
benarkah kata orang, jika kita mencintai seseorang, kita rela membiarkan diri ini terus disakiti. lantaran itu, salmah rela dirinya ketandusan kasih sayang daripada seorang lelaki yang bergelar suami. dia rela demi sebuah cinta yang tak pernah bosan untuk memaafkan. dia rela demi sebuah ikatan yang dinamakan perkahwinan.

namun sampai bila dia boleh bertahan? kasih sayang dan cintanya bukan untuk diperkotak-katikkan, bukan gelanggang permainan untuk ditendang terajang. dia wanita yang berperasaan.. lain jika syurganya bukan terletak pada lelaki durjana itu, dia rela dilepaskan. dia rela tidak dimiliki walau jiwanya meronta-ronta untuk disayangi.

No comments: