Wednesday, October 29

Hujan Gula-Gula


Tajuk : HUJAN GULA-GULA
Penulis : MIZ MIA
Penerbit : KARNADYA SOLUTIONS
Harga: RM 18.90
Sinopsis:
Seluruh alam menjadi saksi...Cinta pertama tercipta… Bulan memujuk dalam senyuman… Sayang… tetapi sepi! Bintang menyanyi bagai menyepi… Sembilan tahun merindu… Izhan akhirnya muncul! Namun Natalia tidak pasti… Akan wujudkah hujan gula-gula yang dinanti?
“Tunggu Izhan call aku macam harap hujan gula-gula turun kat bumi ni.” Cidot masih lagi membatu. “Tak faham ke?” Cidot menggeleng. “Okey… hujan gula-gula tu wujud ke?” “Tak!” Natalia senyum. “Aku tau Izhan takkan call aku… sampai bila-bila pun takkan ada!”Walaupun pahit, dia paksa diri agar menerima hakikat itu. Siapalah aku… “Tak mungkin wujud!”

8 comments:

silencez said...

tajuk dia sooooooo sweet.
sll dgr hujan batu je. ni hujan gula2. ermm..

dyea said...

Emm.. tajuknya yg manis bergula...
Cover dia pun so sejuk mata memandang....

NickyAzrai said...

Aku pun suka tajuk dia.
Cover yg cantik mengingatkan aku pada cover 'Aku Cinta Kayra - Ramlah Rashid'

kaypo said...

wah comelnya cover & tajuk...hmhm penulis baru ker atau nama jer baru?

jujun said...

ermmm tajuk so sweettttt...

coverpun sedap mata memandang..

pendek citer hepi ending tak?

ju'a said...

suke bangat tajuk ngan cover dia tp lg suka ngan soklan jun "hepi ending tak?"...

kucc_aprilsnow said...

tajuk dah catchy...so konpem hepi ending ni jun,kak ju'a...masuk list weiii

jujun said...

hihi kak jua tu soalan wajib SPM...

kucc kalo sungguh bagai dikata...jadi nmpk gayanya masuk la kedalam raga rotan buku ni karang...