Tuesday, October 21

Di Langit Cinta


Dipetik dr blog Lily Haslina Nasir

Katanya:
Ada sesiapa dah baca DI LANGIT CINTA? Kalau betul sudah, apa kata cuba-cubalah luangkan masa tak sampai 5 minit (ni kalau menaip dgn tahap kelajuan sayalah) utk beri komen dan pendapat peribadi. Seramai 15 pembaca bertuah yg memberi komen bernas, akan terima cenderamata istimewa dari saya. Jangan bimbang, ni bukan kuiz. Yang penting kalau kalian membaca DI LANGIT CINTA, kalian cuma kirimkan pendapat. Utk setiap jawapan, tak semestinya jawab dlm ayat yg sempurna. Bila dah baca tentu kalian ada pendapat tersendiri bukan, jadi apa kata kongsi dgn saya. Saya lebih seronok kalau terima pendapat yg penuh dgn penjelasan.

1. APA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG DI LANGIT CINTA?
2. PERKARA YANG ANDA TIDAK SUKA TENTANG DI LANGIT CINTA?
3. BABAK DAN DIALOG YANG MANA YANG PALING ANDA INGATI DI DALAM DI LANGIT CINTA?
4. WATAK YANG PALING BERKESAN DI HATI ANDA?
5. KALAU ANDALAH PENULIS DI LANGIT CINTA, APA AGAKNYA PERUBAHAN JALAN CERITA YG ANDA LAKUKAN?

Senangkan?! Hantarkan emel pada saya roslily@gmail.com sebelum atau pada 5 Disember 2008. Saya akan pilih sendiri 15 pembaca bertuah akan menerima tanda ingatan yg istimewa dari saya! Em, kalau emel tu jangan lupa pula ya catatkan alamat, no telefon.. nanti kalau dah terpilih hadiah pulak tak boleh hantar.

p/s : hmmm kak Lily... bijak..bijak !

3 comments:

Dyea said...
This comment has been removed by the author.
MDM FARAH FAIZURA said...

wa,
boleh join nih
:-)

silencez said...

kak lily..
akak nya pasal, saya buat muka kesian kat bookstore kl sentral tu :P kak :'( muka sedih saya cuma laku 80sen je :'(