Wednesday, October 22

Serasi di Hati





taraaaaa.. buku baru utk November 2008.

Penulis: Nora Ismail
Penerbit: NB Kara
Harga: RM21.00/RM24.00

blurb:
persahabatan itu tidak pernah disengajakan.
perasaan tersebut biasa-biasa sahaja.
tidak ada rasa sayang, tidak ada rasa kasih.
bahkan zarul tahu edrinaz sudah berpunya.
namun semakin jauh mereka menerokai, semakin indah perasaan itu dirasa.
semakin sering bertemu semakin zarul merindui.
dan akhirnya zarul, mahupun edrinaz sedar, mereka sama-sama berasa serasi di hati.

i love the cover soooooooo much.
i love green.. epal tu nampak cantik & mengiurkan dlm kaler hijau camtu ekeke. bias dah ni.

cop. nama watak buat org terkedu. :'(

p/s: ms nora..congratulations & gud luck babe. cant wait.

23 comments:

Nora said...

epal tu nampak rangup dan fresh kan? kekekee... tengkiu sil sbb dh tampal kat sini... blurb nya, tunggu kuar kat NBKara... tengkiu! tengkiu!

silencez said...

tu la pasal. lapar dah ehehe.

kalau background tu kaler hitam.. erk.. lagi mengancam tak? ekeke.
black & green :x

weh.. thanks gak for the info :D org sabar ni. kejap je lagi kan.

Qimi08 said...

ha ha ha suka epal hijau pasti baca novel ni cam terasa makan epal hijau he he.
Apa pun tahniah untuk penulis NORA ISMAIL.semoga novel ni mendapat sambutan hangat... bertambahlah koleksi.

Nora said...

bckground itam? err cam citer ala2 zehann la plak... kekeke...
no prob ah sil, sama2lah kita... nunggu kak su/ kak yati bg. :)

kak qimi08, itulah hasilnya seperti yang sy bicarakan dalam YM tempoh hari*wink*... ye ler mcm terasa makan epal ijau sbb dalam citer tu ada 'mangga muda' muahahaa...

tengkiu sil, tengkiu kak qimi, mudah2an masin mulut akak tu.

silencez said...

zehannnn!! boipren gelapku :x
erk.. takde berita pasal zehann ke? ehehe.

ehem ehem.. org nak dptkan autograph sekali :D

dyea said...

Nora tahniah...

puas pikir nora mana la ni..
hehhehehe

Nora,
Tahniah!
suka cover dia..
cantik sgt!
Abstrak..
Epal yg kena gigit tu cam 2 kepala saling perpandangan ..good job.
emm..wajib masuk list!

p/s : Nora, tunggu hero legolas lak lps ni :)

ju'a said...

Nora..tahniah utk novel epal hijau ni. Semoga dpt terus berkarya & menghasilkan novel2 yg menarik...

juice epal hijau + asam boi putih klu minum mmg yummy......

silencez said...

kak..
jus epal kasturiii!! yummy!!

buku ni kan buat org betul2 lapar lah!

Nora said...

ha? novel epal hijau? kelakar lah jua... hehehe... citer mangga muda kan, kenalah ijau n fresh! yummy! eheh

sil: Amboiii... kekasih gelap ya... setakat belum ada berita pasal buku dan tuannya sekali... otograf? nanti ya bila dh dpt buku... :)

dyea : puas fikir... x pe... skg dh tau kan sapa? tengkiu. hero legolas? tengah mencerna idea... :)

ju'a : mekasih... terliur plak tgk air yang disebut tu...

Rinn said...

tahniah rose. semoga murah rezeki. kan org tua2 kata THREE is CHARMED. :) apa2pun tajuk SDH memang lebih menarik dari KIB yg macam tagline digi tu. hehe.

NickyAzrai said...

Tahniah Cik Nora aka Cik Rose :)

Sure lps buku hang kluar ngan NB Kara aku akan selalu2 baca buku NB Kara *jeling Kak Lily ngan kenyit mata skali*

Nora said...

err... sil... kenapa terkedu dengan nama watak? watak tu lelaki muda gigolo tau... :P

Rinn: terima kasih sebab tapi hampeh gak komen hang tu... tagline digi??? kekekekke baru aku teringat kat toyol kuning tu...

Nicky: tengkiu... hehehe... tersedak sedak agaknya kak lily tu... :P

kucc_aprilsnow said...

kata omputih hijau tu warna cemburu @ green monster tapi bagi kita org islam hijau warna syurga dan warna kesukaan junjungan mulia, Rasulullah sebab baginda suka pakai jubah hijau..

wat Nora aka Rose Harissa, congrats for your SDH..wish all da best 4 ur new born baby and hope it will create another record in da market ye..insyaallah

Lily Haslina Nasir said...

niicky azrai,
hang nak jeling-jeling aku sambil kenyit mata? tersedak-sedak tau kita sambil menaip tadi!

silencez said...

rose..
cinta kenangan silam :P

Nora said...

kucc : tengkiu 4 d wish... tapi ku ketar lutut... takut dan berdebar...

kak lily : aku hanya mampu tergelak

sil : cinta kenangan silam? huihh... dasat bunyinya! :)

jujun said...

aku satu je nak tanya nora ni..bila buat novel seram alaaa mcm yg dlm majalah APO tu..:P

apa2 pun tak sabar nak baca buku kaler "gadong" ni...hihi sedapppp nyum nyum je nmpak.....

Nora said...

uih jujun... kita tgh buat ler... terhegeh-hegeh sikit sbb sebelum tak jumpa publisher yang nak terbitkan. skg bila dah jumpa, mulalah ketar tangan menaip... :P

nanti dah dapat novel epal ijau tu jgn lupa komen masam ke manis ke pahit ke...

jujun said...

nora@rose...nie la gwe sayang banget ama lho...chewah ter'ngomong' indon lak...buat cover kaw2 ek carik hero ter'ensem' tp biar nmpak serem...fuhhh tak sabar ni...satu lagi skrg lm proses compile citer2 serem lam majalah APO tu..hihi...

buku 'ijau' kena tunggu sis sil tersayang kirum dulu baru pastu bleh komen.. teringat 'jus epal kasturi' kan sis kannnn....slurppp!!!

silencez said...

weh sis. takde maknanya kamek nak kirim2. tunggu kmk datang miri le. jap je lagi :P

jujun said...

hihi...larat ke belon sis bawak kiriman buku2 kita nanti...ada 2 bulan lagi tu..byk dh dlm raga ni..

silencez said...

sis, dlm tu alamat org tak letak baju le. letak buku2 je:P

jujun said...

hihi jgn risau sis..org tak sekijam itu...koman2 pun dalam 25 ke 35 buah hahahahhaha....

larikkk.........