Friday, October 10

Kaulah Satu

Tajuk : Kaulah Satu
Penulis : Fatin Nilam Sari
Penerbit : Kaki Novel Enterprise


Sinopsis Kulit Buku :
Apalah ertinya cinta jika tiada kesetian, tiada rindu dan tiada dendam. Cinta itu paduan semua perasaan. Cinta Halim sentiasa beralih dari satu wanita ke satu wanita. Anisa Camylia tersepit di antara cinta wanita-wanita yang dicintai papanya..

Akan terleraikah segala tekanan yang dialami apabila ketemu Jay, pemain piano muda yang kacak dan berkarisma. Akhirnya dia sanggup berkorban dan menyerahkan nyawa bagi membuktikan kesucian cinta.

********************************************************************************

Anisa Camylia menjejakkan kakinya ke Pulau Pinang dengan satu misi yang satu : memporak-perandakan rumah tangga papanya dan Auntie Norma dengan harapan keluarganya akan bersatu kembali. Ironis sekali tatkala misinya telah berubah kepada menyelamatkan Auntie Norma apabila mata hati Anisa Camylia terbuka luas menyaksikan petualangan papanya dengan perempuan lain.

Pertembungan pertamanya dengan Jay di stesyen kereta api Kuala Lumpur Sentral telah menggoyah tugu cintanya dengan Nazwan. Lantas dia terperangkap di dalam permainan perasaan ini. Berjayakah Anisa Camylia dalam misinya untuk menyelamatkan ibu tirinya itu? Siapakah satu-satunya insan yang bertakhta di hati Anisa Camylia???

P/s: thanx kak ju'a for the info :)

1 comment:

kucc_aprilsnow said...

chanteq aa cover dia...wa nyer paberet kaler lg...hikhik, masuk list rak ungu ...congrats FNS!!!