Friday, September 26

SALAM AIDILFITRI WARGA KICAP

Buat warga kicap, pengunjung blog, penulis2, kawan2 dan yang sewaktu dengannya...

Lisan kadangkala tak terjaga,
janji kadangkala terabai,
hati kadangkala berprasangka,
sikap kadangkala menyakitkan,
hidup jadi indah jika penuh kemaafan.
"MAAF ZAHIR & BATIN"

"SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI"





Pesanan Penaja @ mak jun : Jangan main mercun atau meriam buluh, bahaya karang kudung jari...main je bunga api cap kepala Kucing(mcm lam gbr kat atas tu) heheh......

7 comments:

kucc_aprilsnow said...

buat semua geng kicapku selamat menyambut hari raya aidil fitri..maaf zahir batin, kalau ada TERlepas cakap, TERlaser, TERkutuk, TERumpat yang xsengaja dan segala TER yang sewaktu dengan zon, daerah dan kawasannya wa minta dimaafkan semuanya ye..

jujun said...

aku pun nak mintak maaf dari hujung rambut sampai ujung jari kaki sekiranya 'ter' segala 'ter' la untuk semua geng2 kicap selama kita gebang2 d alam siber...

kuc, sis, nic halalkan yg termakan terminum, terkasar, terlepas, apa2 aje la...

nic sori terdengkur time kita tido sekatil dolu2 hihi..

esok raya kalo makan ketupet rendang jgn purak2 lupa ngan aku ek korang

ju'a said...

kepada sume geng kicap di hari yg mulia ini ju'a ucapkan selamat hari raya aidil fitri..maaf zahir batin.. jika ada TERSALAH, TERSILAP, TERKECIL HATI DAN SEGALA TER....harap diampum...

semoga dengan kehadiran hari yg mulia ini geng kicap sume akan terus ceria dan jalinan silatulrahim kita akan terus berpanjangan...insyaallah....

dyea said...

geng,
WA pun sama..
Maaf zahir batin kalau ada salah silap mulut,hati,perbuatan yg menyinggung perasaan semua selama kita bersahabat. Maaf ya...

Salam Aidilfitri :)
Selamat beraya.
Kita jumpa di majlis hari Raya nti :)

Nicky said...
This comment has been removed by the author.
Nicky said...

Kepada seluruh kentalan Negarawan Kicap

Pulang ke kampung bersama keluarga..
Berdebar hati rasa gembira..
Bulan Syawal hampir menjelma..
Mohon ampun maaf dipinta..
Agar terjalin ukhuwan kita..
Semoga keakraban kekal bersama..

SeLaMat MeNyAmBut AiDiLfItRi

MaAf ZaHiR BaTiN
DaRi HuJuNg KaKi
MeLiNgKaR kE
HuJuNg HaTi
LaLu MeJaLaR Ke
SaNuBaRi

IkLaS
NickyAzrai

Nicky said...

Jun..
Thanks for N3 kad yg cantik
pasal dengkuran manja hang tu aku dah lama ampunkan sb mungkin dengkuran tu jgklah aku boleh lena mati sampai ke pagi hehehe

p/s..
aku tau kad vespa tu untuk aku sorang je kan *kenyit manja*