Wednesday, September 10

Laskar Pelangi the Movie

berita baik utk peminat2 Andrea Hirata & Laskar Pelangi ..



utk mereka yg tak boleh layari youtube, click sini.

terima kasih byk2, kak su.

4 comments:

kucc_aprilsnow said...

waduhh waduhhh jantung gue degup kencang ni..asikknya dong, ekekeke

tgk trailer pun dah xkelip mata wa...dasatnya diorg berjaya melayar-perakkan kisah benar yg hebat ni, mesti pecah panggung movie ni..kalau xpecah kita ramai2 kasi pecah, wakakaka

tahniah Mas Andrea...macih kaksu 4 sharing the berita...

silencez said...

kat sana tayangnya raya ni eh kalau tak salah? nanti kita tengok beramai2 nak? hehehe.

dingin said...

mesti tonton nih
tgk trailer ni pun dah sebak dada tgk lintang
aduh

NickyAzrai said...

pecah panggung pecah panggung gak
pegi nnt jgn lupa ye ajak aku skali
ngeh ngeh ngeh