Monday, July 7

Happy Birthday Kucc








20 comments:

kucc_aprilsnow said...

aduhhh...speechless ni, chanteknya "kad ucapan" ni...thx for da thought dear...macih, muahh

p/s : kek ngan hadiah besaq utk wa mana wei?, ekekeke...

silencez said...

sis cing..
happy birthday to uuuuuuu
happy birthday to uuuuuuu
happy birthday to aprilsnow
happy birthday to uuuuuuu..

doakan yg terbaik utk u, hari ni, esok & hari2 seterusnya. amin.

dyea said...

Kucc kucc,
Selamat Hari Lahir,sahabatku.

Semoga sentiasa dilindungi Allah dan diberkati rahmat-Nya sepanjang masa.

Amin.

NickyAzrai said...

Happy Birthday kentalan

Selamat panjang umur
Semoga dimurahkan rezeki
dan dianugerahkan dgn hati yg tenang

p/s : ape kata hang je yg belanja kita org kek ngan hadiah. Mesti lg best kan hehehehe

kucc_aprilsnow said...

sil, dyea..milllions thx 4 da thought beb.

p/s : sil, lagu wa tu versi katak hijau ker katak pisang...lain macam jer temponya, ekekeke

kucc_aprilsnow said...

macih nick...

wa xder hal, wa beli kek sendiri...pastu lu org tgk jer kek tu sambil ambik berkat, pastu wa masuk balik dlm kotak bwk balik...hehehehe

hadiah tu wa boleh beli sendiri..tapi guna RM lu org semua laa utk byr,leh ka mcm tu, ekekeke

dingin said...

Allah selamtkan kamu

*tersenyum.

:-)

kucc_aprilsnow said...

aduhh, besarnye hati wa yg dah sedia kembang hari ni...

Inche Dingin terima kasih atas doa...aminnn

NickyAzrai said...

Jun...
nnt b'day aku
aku nak bling bling cam kuc jgk erk


Kuc...
isk isk isk
bila masa lak kawan aku ni
terkenan ngan haji bakhil nie

Rasha_rz said...

birthday sapa ni? tahniah juga menyambut ulang tahun di bulan Rejab. selamat panjang umur dan murah rezeki

acun said...

happy besday to kucc...........muahhhhhzzzzz.....moga panjang umor dan dimurahkan rezeki.....

acun said...

i lap u kucc...muahhhhzzzzzzz

kucc_aprilsnow said...

hi ila...thx 4 the wish n doa...aminn

kucc_aprilsnow said...

cun..thx for da wish, doa ye..aminn

i lap u too babe...muahhhh

kucc_aprilsnow said...

xper nick nnt jun attached kan lampu lip lap kat greeting wish tu nnt...kan jun kan, hehehehe

ala wa br nk belajar skill tu lu dah tersedak,ekekeke

jujun said...

nic untuk mu bukan sahaja blink2, lampu raya yg lip lap tu aku gantung karang heheh...:P

NickyAzrai said...

jun..

kalo x menyusahkanlah

tanglung raya cina pun aku nak gak
jgn lupa pelita depavali ye
sumpit iban dayak tu best gak kan
kalo ade.. meriah sket

aku sayanglah kat ko Jun

jujun said...

tungguuuuuu...

kembang ati aku.....

kucc_aprilsnow said...

pelita buluh berkuasa minyak tanah malam tujuh likur ko xnk nick,mesti meriah seteratak kicap nnt beb...

NickyAzrai said...

kuc...

kebabom lah bunyinya nnt

:D