Monday, January 12

CESB - Januari


Sudah terbit:

akan terbit 15 Januari
sorry.. tak sempat scan malam tadi. later on.

tajuk: sonata kasihku
penulis: siti hazneza abdul hamid
Harga: RM17.90

blurb:

Aku ibarat kuda yang patah kakinya… berlari dalam kesakitan sambil ditemani rintih-rintih hujan… demi meraih sebuah kemenangan cintamu. Namun kemenangan itu nyata bukan milikku bilamana Allah yakinkan aku yang engkau bukanlah diciptakan untukku. Tapi… izinkan aku terus mendoakanmu Yun, mendoakan kebaikan untukmu di dunia dan akhirat. Karena dengan itu roh kita akan saling mengenali.

di sebalik sonata kasihku.. aku cuba mencari kebahagiaan diri bersama adam. seorang suami yang sanggup dimadu oleh isterinya. bilamana aku gelisah ingatkan yun, keutuhan mahligai kasihku bersama adam mula goyah. goyah dilanda badai tatkala cemburu merantai hati. namun demi kasih yang mula berputik.. akan kubajai sehingga ia mekar mewangi.



tajuk: biarlah rahsia
penulis: rosliza razali
Harga: RM16.90

blurb:
Izzah,
Jika pungguk kesepian karena rindukan sang rembulan… aku pula dilanda sepi karena rindukan sang arjuna yang telah ditawan hatinya. Lantas salam yang dihulur bersambut sayang walau telah kutahu hubungan ini tak mungkin ke mana-mana.
Zaki,
kau seharusnya tahu yang dia lebih berhak, biarlah aku mengalah.
Zaki....Izzah… sejak mengenalimu aku berada di antara dua persimpangan sama ada harus meneruskan hubungan ini atau mempertahankan mahligai kasih kami yang telah lama tersergam. Namun setelah kau pergi, hati ini dilanda penderitaan… derita karena tak dapat memiliki ketulusan cintamu. Atas nama cinta akan kucuba menjadikan anyaman mimpi kita sebagai suatu kenyataan. Bersabarlah sayangku…

Tengku Azhar,
Maafkan abang Izzah karena menduakan kasihmu. Abang tak cukup kuat dalam mempertahankan mahligai kasih kita bilamana sekeping hati menjadi taruhan atas budi yang ditabur. Andai sayang pergi jua dari hidup abang, abang terpaksa merelakannya….

3 comments:

Qimi08 said...

tajuk: sonata kasihku
penulis: siti hazneza abdul hamid

Akak memang menunggu terbitnya novel siti ni.

silencez said...

kak.. kita pun sama. peminat siti hazneza :x

utk siti hazneza.. selamat pengantin baru:D walau dah lambat.

Rinn said...

kiter pun! kiter pun!