Monday, June 30

In person with.. En. Bahruddin Bekri






Tarikh : 27 Jun 2008
Masa : 10.45 pagi
Lokasi : Pejabat PTS, Wangsa Melati 3, KL

Catatan:

Kehadiran kami bertiga; Kak Mekna, Silencez & Kucc memang telah sedia ditunggu oleh tuan rumah, (kalau tidak mahu terjenguk2 kami bertiga kat pintu cam kambing yang 1st time kluar dari kandang,aksi muka wa paling nyata,…. hehehe)

Sesi berjumpa En. Dingin yang dimulakan dengan sesi memperkenalkan diri berjalan lancar…sambil menandatangani buku2 yang kami bawa, beliau ramah melayan setiap soalan yang kami kemukakan sambil berkongsi cerita tentang sejarah penglibatan beliau dalam dunia penulisan ini…disamping ada memaklumkan kami sedikit info tentang buku ke-2 beliau yang bakal menemui pembaca pada Julai nanti. Beliau juga bercerita tentang kaedah yang beliau praktikkan tika beliau ingin menulis, cukup menarik ideanya…hmmm, apa-apapun setiap orang ada caranya yang tersendiri…itulah yang dinamakan BAKAT.

Selesai sesi bersama beliau, kami bertiga dibawa menjelajah ke seluruh pelusuk “PTS” dan diperkenalkan dengan semua kakitangan dari pelbagai peringkat…(pakat2 senyum & angguk kepala jelah kami…sebab malu n segan weiiii, ekekeke). Disamping itu mereka juga ada yang bermurah hati memberikan kami beberapa buku percuma (utk dibaca lerr..jgn suruh review ye, takottt beb…) Ada juga yang bertanya kalau ada kalangan kami yanbg berminat menulis, boleh lah hantar apa2 yang patut….(erk, wa takler, sil ngan kak mek mungkin ada..hehehe. (cing malu2 kucing sebenarnya :P )

Akhir sekali, terima kasih pada En. Dingin sebab sudi berjumpa dan melayan permintaan kami…dan yang paling utama menjawap setiap soalan2 dari kami bertiga dengan sebaik2nya….seronok rasanya dapat berjumpa dan berbual dengan penulis berbakat ini.

Antara buku2 percuma dari PTS:





sesiapa nak baca, kasi tau & kita bawak waktu perjumpaan akan datang.

Tulisan: Aprilsnow
Gambar: silencez

12 comments:

dingin said...

Hahaha

rasanya, saya tak menjawab sangat soalan, asyik terlompat2 jek... malu.. ekeke

apapun

tq. byk.

*sori ya, x hensem pun. :-D

Qimi08 said...

Bravo ada bakat jadi wartawan geng kicap....sampai en dingin tak terjawab soalan... Terima kasih encik dingin kerana sudi t/tangan novel geng kicap..

kucc_aprilsnow said...

hensem tu subjektif laa en dingin...terpulang pada mata hati org yg melihat, memandang & menilai...bagi wa di kalangan org2 yg x hensem, lu hensem laa beb, hehehe

acun said...

tu gambo en dingin ke? ensem gak yer....kikiki nyesal wa tak ikut....

dingin said...

hahaha

ye ye betul tuh :-)

Okey semua di jemput ke sini

http://img340.imageshack.us/my.php?image=maskara9dd8.jpg

silencez said...

encik din,
saya pinjam eh iklan maskara tu.

buku baru dah siap nanti jgn lupa ye.. hehe.

NickyAzrai said...

en dingin

sapa kata hang x hensem
hensem aar cam Johnny Depp
hehehe

kaypo said...

ala en dingin shy shy cat ya. dgn mate 4 gue ni..lu mmg ensem apa..wa mmg dah jatuh chenta ni...tapi ngan dinding ijo tu ..cam color dinding rmh wa jer. Gurau jer en dingin ya. Pagi tadi dalam KLFM ada soalan pasal sitembam nyanyi lagu bas kat mana?

Nick..JD mesia ler en dingin ni yea.

NickyAzrai said...

kay...

JD kat mata aku lerr
hehehe

pergh dah msk radio le pulak
tahniah lg utk en dingin

mekna said...

en dingin, terima kasih kerana sudi menerima kunjungan kami..kami pon sebenarnya gelabah juga..cuma berselindung disebalek senyuman jer..tak gitu snow, sil?..:)

bab hensem ke tidak tu..memang bukan utk kite menilai sendiri..itu hak orang utk menilai kite..omputeh bilang beauty lies in the eyes of the beholder..:)..buat kak mek, en dingin punya ciri2 hero dalam mana2 novel sekali pon..:)

mekna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dingin said...

Hahaha

JD? Jamaluddin Jardis ye la kot

Apa pun terima kasih sekali lagi.

;-)