Wednesday, July 1

Akan Datang dari Bahruddin Bekri...Puisi Untuk Nadina



blurb

Tuhan,
berikan aku cinta
yang tidak perlu aku memilih
antara dua keindahan
dan, terima kasih kerana berikan aku dia
cinta yang tidak perlu
aku pilih...

Nota:

cover ini belum lagi difinalkan ....hehehe (tapi bagi kucc, cover ni sudah cun banget deh cik din...)

Terima kasih cik din atas informasi yang diberi dan tahniah atas kelahiran Puisi Untuk Nadina...

7 comments:

dyea said...

cumel n cantik covernya..
masuk list..

Qimi08 said...

Tahniah Cik din laju je satu tahun berapa buah ek????

Ju'A said...

tahniah cik din....agak2 tahun ni kembar berapa???

cute bangat cover nya sih...

dyea said...

Ehe..
Tahniah Che Din!!

kucc_aprilsnow said...

hikhik didi, Xcited sampai lupa nk congrats ek...

ha'ah didi...cantek kan cover dia, rasanya kalau finalkan yg ni pun dah ok kan beb?...

cik din...tahniah3x...

Wan Amalyn said...

Che Din... tahniah! kakwan nak masuk list jugak! ;-) siap dengan tt ya che din!

dingin said...

Terima kasih semua.

Ya, isnya-Allah cover itu dikekalkan, cuma tambahkan sahaja rama-rama yang terbang. :)