Thursday, May 28

Dengan Nama Cinta & Nur Kasih




Tajuk : Dengan Nama Cinta & Nur Kasih
Penulis : Bikash Nur Idris
Terbitan : Fajar Pakeer


Dengan Nama Cinta ~ Ada waktu, setia saja tidak cukup tanpa percaya. Dan, percaya itu telah lama hilang daripada hati Sirna. Namun, bijaknya seorang Hasif, percaya kepada cinta dan lelaki itu sendiri, mahu menerpa. Haruskah peluang itu diberi?

Ada waktu pula, hati tidak pernah faham bagaimana untuk padamkan cinta. Akal membilang, namun hati menegah. Begitulah hati Aiza apabila cinta lalu menyapa, Izam kembali semula meminta ruang yang sedia untuknya. Bolehkah ruang itu diberi?

Dan, waktu lain pula, cinta tidak hanya boleh berdiam. Harus ada lafaz, harus ada ucap. Itulah mahu Haryani, daripada abang angkatnya sendiri. Dia sudah lelah melafaz, dia sudah penat mengucap. Kini, giliran Fitri. Mampukah lafaz dan ucap itu diberi?

Nur Kasih ~ Kalau diberi pilihan, antara dendam dan rindu, Arin akan memilih dendam. Kerana dendam itu membuatkan dia ada sebab untuk mendekati lelaki itu namun rindu bakal memaksa dia berlari jauh. Kerana rindu buat lelaki itu bukan layak hatinya. Hanya rindu Aryanie layak di hati Fairul.

Benarkah begitu?

NOTA : Dengan Nama Cinta dan Nur Kasih adalah edisi kompilasi yang diterbitkan semula oleh Fajar Pakeer. Sebelum ini buku2 ini pernah diterbitkan oleh Rhythm tapi dah tak der stok tetapi permintaan masih ada. Kot2 la nanti ada yg terbeli dua kali. tapi bagi yang nak jadikan koleksi... beli jer la yang ni skali.. hehe...


cover lama:


3 comments:

Rinn said...

yes!! yess!! yg ditunggu dah tiba.. saya suka compilation ni sbb Nur Kasih tu memang tak dapat lagi.. Jujun!!! kena bli la yg ni. kan ada tajuk 'Dengan Nama Cinta' tu!! hehe layannn jiwang.

jujun said...

yeay yeay yeahhhhhh rinnnnnn

bestttt (menari cm garfield) tak sabarnyaaaaaaaa...

rinn kalo ko rembat satu jgn luferrr rembat sama aku, nnt bagi kat aku time kita pegi redang yahoooooooooooo

tq fajar pakeer...cayang laaa sama lu
rinn kalo dpt sign bikash lagi besttt wooooooo....

dream comes true wehhh

gumbiranya hati ku nanananananana...

kaypo said...

atas nama cinta aku ada buku tu ...lawak wei..terutama kisah sirna & hasif...adoi part hasif propose tu...hahaha...tapi cite nur tu aku lom bace lagi...