Tuesday, December 23

Lagi Novel Disember Dari Alaf21..taraaaaaaaa


Harga: RM18.00
Penulis: Rozita Abd. Wahab
Halaman: 480 ISBN: 978-983-124-398-5

Sinopsis:
KUSANGKA panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Itulah yang dirasai oleh Zulaikha bila mahligai cintanya bersama Zamri musnah angkara orang kedua. Meski hatinya luluh terluka, namun demi anak-anak, dia bangkit semula daripada ke kecewaan semalam untuk meneruskan hidup.

Pengalaman pahit yang dilalui membuatkan Zulaikha berusaha menghindarkan diri daripada terjebak dalam percintaan. Namun tanpa diduga, kehadiran Nik Azhan, lelaki yang pernah me nyimpan perasaan padanya dulu kembali mengocak ketenangannya. Nik Azhan berusaha untuk merebut kembali hati Zulaikha. Zulaikha sedar, lelaki itu tegar tidak mahu melepaskannya lagi buat kali kedua. Namun, mana mungkin... kerana hatinya benar-benar telah tertutup untuk menerima cinta baru. Dia sudah penat dikecewakan!

Kasih sayang dan perhatian yang diberikan Nik Azhan amat di senangi anak-anak Zulaikha yang dahagakan perhatian daripada seorang bapa. Setiap hari nama Nik Azhan meniti di bibir mereka sehingga mengusik hati Zulaikha. Perlukah dia memaksa diri menyukai lelaki itu demi kebahagiaan anak-anaknya? Di manakah cinta Nik Azhan di sudut hatinya?



Penulis: Azah Khalida
Halaman: 464 Harga:
RM18.00
ISBN: 978-983-124-404-3

Sinopsis:
SYADIA TAQWA gelisah diburu cinta tiga jejaka. Ketika mengenali Emir, dia telah lama melupakan episod kasihnya bersama Irfan sewaktu di kolej dulu. Baginya, kisah kasih antara dia dan Irfan telah berakhir.

Selembar waktu berlalu, perwatakan Emir yang tenang mencuit hati wanitanya. Namun, perasaan itu cuba dihindari. Dalam pada itu, dapat dirasakan perhatian Afiq terhadapnya bukan sekadar sebagai seorang ketua dengan pekerja.

Tiga lelaki yang berbeza peribadi membuatkan Syadia lemas sendiri. Dia bingung dalam menilai erti cinta sebenar. Malah, dia bimbang jika tersilap pilihan. Adakalanya Syadia berasa bosan dan mahu sahaja menolak ketiga-tiga cinta itu untuk terus menyendiri. Namun, hati kecilnya mula menerima satu getaran kasih luhur yang meresap di sanubarinya. Sebagai gadis desa, Syadia belum berani mendengar bisikan hatinya.

Notapipi:
hohoho...dia mai dah wey...so sapa2 yang memang peminat Rozita Abd Wahab ( termasuk wa laa...) sila bergegas dengan kadar segera untuk mendapat karya terbaru penulis hebat ini....boss kecik, agak2 kedai kekasih gelap lu dah ada ker buku ni, cuba aar tit tit dia..hikhikhik


7 comments:

RinnTis said...

uik? rozita abd wahab? yg tulis citer permata asmara tu ek? halamak, kena bli lah nih.

kaknOOr said...

Ini lah yang akak nantikan selama 2 tahun menanti akhirnya terbit juga novel Rozita Abdul Wahab dgn Alaf 21. Tahniah untuk Rozita & juga alaf 21.

Rinn. Rozita Abd. Wahab pernah menghasilkan 4 buah novel dgn Creative Enterprise dan 1 dgn dwiwangsa.

kucc_aprilsnow said...

rinn:
xder halamak2 wey....gi Alamanda petang ni tgk, kalau ada lu rembat jer taw...

Bonda Qimi:
yup akak sy ada semua novel RAW ni, bestt semuanya..sy pun sama tunggu punya tunggu..punyer laa lama, nasib baik kluar gak sudahnya..

kaypo said...

wah yg di tunggu dah tiba...best best...hadiah xmas dari ku utk aku..hahaha

udaidza said...

Mmg x sabar rasanya. Ini kes MESTI BELI. Uda ada semua koleksi bukunya.

Unknown said...

lama sungguh x menatap buah tangan ita nie - klena

silencez said...

hehehe.. org pun beli dah.

sis, kmk belikan sekali dah buku ni. lain2, angkut pesta buku nanti k.