Thursday, December 18

Terbaru Dari Azian Zahra

Selepas Mahligai Impian, Kekasih Pujaan & Rindu Padamu, penulis ini kembali dengan novel terbaru beliau; Bukan Sekadar Rindu.





Nama Buku : Bukan Sekadar Rindu
Penulis : Azian Zahra
Penerbit : NHF Media Corp Sdn Bhd
Harga : RM21.00

Notapipi :

Azian antara penulis yang saya minati kerna cerita-cerita yang beliau lakarkan cukup menarik untuk dihayati...semua novelnya yang terdahulu sudah saya miliki dan terbaru ini baru sahaja saya perolehi tadi dari Markas Geng Kicap...seronoknya wey....so sesiapa peminat penulis ini jangan ketinggalan mendapatkan naskhah terbaru beliau ni...mmg best dan memenuhi piawaian ISO GK...hehehe

psst : sil...warna lu ni beb...cunn wey, hikhikhik

6 comments:

Qimi08 said...

Uwah ini yang akak tunggu penulis ni semua novel dia akak buat koleksi.

kucc_aprilsnow said...

akak..kita geng...saya pun minat karya2 AZ ni...bestt...yg ni pun best...

Qimi08 said...

Kucc apakan daya tak ada kepak nak terbang klu tidak akak dah gi markas beli hu hu hu nasib kerja kat hujung KL uwaah sedihnya....
Ha ha ha jatuh minat dgn novel pertama Mahligai Impian...lepas tu terus buat koleksi....
Cume penulis ni misterikan....tak pernah muncul (semua penulis NHF samakut)... Cube akak dpt agak penulis ni lelaki dari caya tulisan dia...ha ha ha klu salah ya ampun ...

kaypo said...

wah cing..akan ku redah lautan api tuk ke markas ni..

kucc_aprilsnow said...

haa LELAKI kak?..biar betol, sy jd @#$%^? ni...ungu cair dah bijik mata saya ni memikiorkan kata2 akak tu..

akak cuba2 la risik, mana taw ada rezeki kita dpt jumpa AZ nnt PBAKL 09...kat situ nnt kita leh sahkan di F atau M...hikhikhik

kucc_aprilsnow said...

wey kay tak yah redah2 lautan api bagai...naik LRT/STAR jer kan senang...mudah dan cepat, hikhikhik