Tuesday, December 30

Januari 2009 Dari Kaki Novel




Tajuk : Kasih Villa Cinta
Penulis : Haiza Najwa
Penerbit : Kaki Novel
Harga : RM20.00
Muka Surat : 600+

Sinopsis

Hanya kerana satu rombongan pelajar UPM ‘berkampung’ di vila yang dikenali sebagai Teratak Kilau, sumpahan terhadap mereka yang menghampiri vila tersebut benar-benar terjadi. Satu, satu nyawa telah diragut dan ini menguatkan tanggapan penduduk di situ bahawa Teratak Kilau sememangnya berpuaka!

Faliq yang tidak mempercayai bidaah tersebut nekad untuk membongkar misteri Teratak Kilau bersama-sama dengan Halizam, Acap, Kelam, Jati, Fauzan (yang ‘ayu’), Ilya, Getrude, Fitrina dan Ajue.Penemuan sebuah terowong rahsia di Teratak Kilau membawa mereka ke sebuah kisah cinta dan misteri yang pernah berlaku di vila tersebut suatu waktu dahulu




Tajuk : Selamat Pengantin Baru Isteriku
Penerbit : Kaki Novel
Penulis : Nas Alina Noah
Harga : RM36.00
Muka Surat : 1100+


Sinopsis :

Atas dasar cinta, Addam dan Qisti kahwin lari di Siam. Belum pun sempat mengecapi hidup sebagai suami dan isteri, Jeneral Malik membongkar status sebenar Qisti kepada Addam.
Kehidupan Addam mula kucar-kacir apabila ibunya, Maria mendesak dia mengahwini Mellyna. Dalam masa yang sama, Qisti juga merelakan perkahwinan Addam dengan Mellyna.
Addam tersepit di antara cintanya yang masih membara terhadap Qisti dan status sebenar Qisti.
Dengan hati yang separuh rela, Addam memilih Qhusyairi untuk dijodohkan dengan Qisti.
Bahagiakah Addam dan Qisti melayari kehidupan

4 comments:

NickyAzrai said...

Kak Ju'a
Cayanglah kat akak
pagi2 lagi udah buat keje
nnt bila kita jumpa lagi
aku blanja akak makan coklat aar :P

Nass Aliah Noah - nama yg buat aku teruja :D

silencez said...

nas ni kan.. org suka sbb lawak dia selamba. ala2 mcm zo kan.

nick.. hang bila nak sambung zehannya buku? nanti bila kita jumpa lagi, org belanja hang makan aiskrim.

senyummm said...

wah tebal giler buku nas nie (leh geng ngan bukan puteri lindungan bulan ) rega pun ehem2 yang tak tahan citer nas nie jangan lah kita fenin2 lalat nak mencerna kisah nyer :)

NickyAzrai said...

Sil..
man man lah weh
tgh mencari feel neh
cam aku cari feel utk CHHR tu kot
wah kah kah

Senyummm..
kalo x try mana nak tau fenin ke tak fenin kan
beli buku ni cam pelaburan
jangka panjang yg x akan pernah ade ruginya
*pendapat 2 sen aku*