Friday, September 4

Terbaru dari CESB




Tajuk : Tiada noktah Cinta
Penulis : Shahzy Hana
Harga : RM30.90

Sinopsis :


Aku kehilangan cinta demi kasih yang tidak ternilai. Kau kehilangan cinta kerana terasa diperdayakan. Lantas dalam sendu yang masih bersisa, kita diikatkan dalam satu ikatan yang amat suci. Setelah lafaz termeterai, dalam pasrah aku serahkan jiwa ini hanya untukmu. Namun, tahukah kau betapa pedih luka di hati tatkala kau mengakui si dia masih bertakhta di hatimu? Aku tahu kau terseksa. Tahukah kau aku juga menderita? Di hujung derita itu, aku tahu kita berdua serupa. Berkorban dan terkorban demi orang yang paling dicintai… paling dikasihi. Haikal Hakimi… Sara Ellyssa… dua jiwa tersandar kepiluan. Masihkah ada cahaya menyuluh jalan alam rumah tangga yang baru dilafazkan?



Tajuk : Cintaku Tabloid
Penulis : Yuri Iqmal
Harga : RM17.90

Sinopsis :

“Kata orang, semakin sukar untuk kita mendapatkan sesuatu, ia akan kekal menjadi milik kita” Ada cerita di sebalik cerita. Ada duka ketika meniti saat bahagia. Dalam terpaksa dia rela. Hakikat hatinya memberontak. Dia dipaksa menaggung hukuman atas dosa yang tidak dilakukannya. Kerana itu… ada hati yang menanggung derita. Ada jiwa yang ditimpa sengsara. Menahan rasa. Menadah segala ketentuan-Nya. Di atas kertas putih bersaksikan Dia yang Esa, dirinya sah milik Nabila. Namun tiada siapa mampu mentaklik hatinya. Menidakkan kasih antara mereka. Kasih itu tetap utuh milik Fazura cintanya bersatu… Sedangkan ada nyawa ingin merasi nikmat kasihnya. Walaupun dia tahu nyawa itu bukan miliknya. Shahrul akur… cintanya hanyalah tabloid

No comments: