Tuesday, October 12

NB Kara: ...Hujan Pun Menari... & Harga Cinta


ini dia novel terbaru dari novelist Norhayati Berahim :)
Bagi yang berminat nak dapatkan novel ni terus dari NB Kara, boleh emel ke surayacob@gmail.com
Boleh order sekarang, kos penghantaran percuma dan dapat tandatangan eksklusif dari Norhayati Berahim :) emel ke surayacob@gmail.com utk maklumat lanjut ;)


Tajuk: ...Hujan Pun Menari...
Penulis: Norhayati Berahim
Terbitan : NB Kara
Cetakan Pertama 2010
RM29.50
sabah/sarawak: RM32.50
893 mukasurat

"Keikhlasan lelaki itu menghambat jiwanya..."


Blurb-
Peritnya melihat emak diduakan. Walau emak begitu sempurna, tapi abah mencari lain. Hendak dimarah, kasih abah pada keluarga tidak pernah berubah. Abah pergi, meninggalkan emak yang mahu tidak mahu, harus tabah. Sebagai anak sulong, Muna mengerti, dia dengan emak harus berganding bahu. Empat adiknya perlu dipandu.
Kehidupan perlu diteruskan.


Dalam kepayahan menempuh onak kehidupan… Ketika gelap, ketika cahaya suram…
Sejauh mana Muna pergi, betapa deras langkahnya berlari…
Qurban… lelaki itu tetap di sisi.

---------------



novel ni pun boleh order online. Kos penghantaran pos laju adalah percuma. boleh emel surayacob@gmail.com utk pesanan :)

Tajuk: Harga Cinta
Penulis: Kusyi Hirdan
Penerbit: NB Kara
RM21.90
Sabah/Sarawak RM24.90


"Cinta itu terlalu besar nilainya"

Blurb -

Melayari hidup sebagai anak kesayangan keluarga, tak selalunya ditemani keindahan. Ada ketikanya, igauan ngeri menjadi santapan mimpi. Mendapat tahu diri adalah anak angkat, sesuatu yang tidak dapat dibayangkan. Apatah lagi diri dipaksa menerima abang angkat yang telah dianggap sebagai abang sendiri untuk menjadi suami. Diri terbelenggu dengan budi, hati pula terhimpit dengan impian membina hidup sendiri.


Tekanan demi tekanan yang diterimanya memaksa Aida menjauhi keluarga angkatnya demi membina hidup yang belum pasti. Beriltizam membina hidup yang dilimpahi sejalur pelangi, dia ditemukan dengan seorang lelaki yang begitu mendambakan kasihnya. Namun baginya dia hanya akan membina mahligai impian setelah berjumpa dengan lelaki yang mempunyai semua sifat dan perlakuan seperti abang angkatnya tanpa menyedari sebenarnya mereka sama-sama saling menyimpan perasaan antara satu sama lain.


Laluan untuk hidup bersama bukan semudah mengucapkan ‘aku cinta padamu’. Tembok hati yang mereka cipta amat kukuh sehingga tidak memungkinkan salah seorang mengintai di sebalik tembok yang satu lagi. Tiada siapa yang bisa mengoyak takdir jika itu yang telah tersurat untuk diri masing-masing...

No comments: