Sunday, October 17

Happy Birthday..NICKY azrai :)






5 comments:

Dyea said...

NIcky Dearest Si Naga BIru,
SElamat Hari Lahir!!
Semoga pjg umur, murah rezki, sihat sokmo, maintain comel, berbahgia, senang ati n dalam rahmat Allah sentiasa.

Ameen =)

Ju'A said...

Selamat Ulang Tahun Nick...
akak doakan Nick selalu berbahagia di samping keluarga, diberkati, dirahmati dan dilindungi oleh Nya...Amin

kaknOOr said...

Happy Birthday dear.....

RinnTis said...

Salam Nick :) may this be the happiest birthday ever! Semoga dirahmati ALLAH dgn umur yg penuh keberkatan. AMINNNNN

NickyAzrai said...

Terima Kasih atas ucapan
ingat gak korang kat aku erk
:)

DD..
sudah2 lah tu ngan naga biru
taring aku dah cabut
buang dlm laut
:P

Kak Ju'a..
macih atas doa tp
nak mintak akak doakan satu lg
doakan penyakit malas baca
buku aku nie cepat baik sb
stok buku tak baca aku
udah menimbun
:)

Bonda Qim..
aku perasan cam kuit je
bila akak panggil aku dear *wink*

Rin..
yup moga hidup kita sama2 diberkati
dan sentiasa disayangi
amin..

Luv
Nick