Saturday, November 1

Kenangan Terindah

Tajuk : KENANGAN TERINDAH
Penulis : HEZZY AZRA
Penerbit : ALAF21
Harga : -

Sinopsis:
Sanggup berkorban tanda cinta, tetapi Marisa tidak sanggup mempersiakan usia muda untuk berkahwin dengan Ridzwan. Apatah lagi selepas itu terpaksa berpisah demi cita-cita yang ingin digapai Ridzwan di luar negara.

Bukan bermakna cintanya tiada harga. Dia tahu, Ridzwan keliru dalam mengukur sejauh mana cintanya. Mustahil Ridzwan tergamak membiarkan diri berpaut pada yang lain, menabur duri pada cintanya.

Namun, hati lelaki sememangnya sukar dijaga. Kesetiaannya pedih dicalar luka. Kemudian, dugaan membadai lagi. Ayah tercinta pula pergi buat selamanya.Tanggungjawab pada keluarga dan syarikat digalas ketika masih mentah. Kesabarannya berbalas, TUHAN kirim­kan seorang insan untuk menghapuskan airmata, merawat lukanya dan berada di sisi... ketika suka atau duka.

Masa berlalu... Ridzwan kembali menagih cinta. Hati Marisa tidak pernah ke­liru, cintanya terhadap si dia semakin menebal. Namun, dirahsiakan nama si dia daripada pengetahuan Ridzwan, tidak mahu lelaki itu tersalah anggap.Ketika rahsia tersingkap, dapatkah Ridzwan menerima kenyataan yang dia kenal insan itu?

6 comments:

Dyea said...
This comment has been removed by the author.
Dyea said...

Hezzy,
tahniah utk 'Kenangan Terindah'.
Moga KT juga best n mengancam!!

Hezzy Azra... said...

Salam Dyea,
Terima kasih utk:-
~ucapan tahniah
~sudi memiliki KT
~tunggu sampai saya datang smlm...
~doa moga KT best & mengancam...AMIN

kaypo said...

wah antara penulis yg ditunggu bukunya ni..akhirnya penantianku tercapai gak tahun ni...Hezzy..suke ngan your 1st book .MK.

Ju'A said...

Tahniah Hezzy...

Moga "Kenangan Terindah" indah dan menarik spt novel MK...

Hezzy Azra... said...

Salam kaypo dan ju'a,
Terima kasih atas ucapan tahniah, sokongan yg diberikan dan menerima MK saya dulu.

Sudi2kanlah baca dan komen KT...tq!