Wednesday, August 27

Terima Kasih Semua

TERIMA KASIH SEMUA…

Tarikh : 23 Ogos 2008
Masa : 11 pagi - 1 petang
Lokasi : Kenny Rogers, Maju Junction Jalan TAR
Perkara : Perjumpaan Kali Ke-2 Geng Kicap


CATATAN SAYA

Assalamualaikum…

Syukur Alhamdulillah…. seperti yang diatur, rancangan perjumpaan kali kedua Geng Kicap berjalan lancar walaupun kami terpaksa menunggu lebih setengah jam menanti tempat lokasi pilihan dibuka (hmmm...sebenarnya kan, kami orang pertama yang melangkah masuk ke dalam restoran tersebut pada hari itu ..jadi, kamilah pelanggan pertama KR pada hari tersebut taw..hehehe).. nick, silencez, acun, dyea, kak Ju’a, bonda Qimi, kaypo, cky dan juga wa;kucc_aprilsnow. Tidak ketinggalan puteri nick yang comei serta 3 jejaka kacak yang semestinya milik mama geng kicap yang paling cun,, sapa lagi,acun lerr beb….

Riuhnye kami si kicap-kicap semua bila dah berjumpa macam laa restoran tu kami dah tempah keseluruhannya, ekekeke, nasib baik lah pekerja-pekerja di situ sangat baik hati dan bertimbang rasa dengan keadaan kami yang kecoh tahap tak ingat ni. Kami juga dibenarkan meletakkan juadah yang kami bawa untuk dinikmati di situ(errk..sil kita ada mintak izin tak eh?, (mcm tak je. mintak dia tolong susun meja je ada lah :P) hehehe, tak kisah laa , belasah jer lah kan beb)..Eh jangan salah faham, kami beli jugak makanan mereka taw….mestilah kan, kang ada yang aci kena lempar keluar lak…wakakaka

Perjumpaan kali ini tambah meriah dengan kehadiran 2 tetamu istimewa undangan khas Geng Kicap iaitu Encik Baharuddin Bekri dan Puan Norzailina Nordin..jutaan terima kasih kami atas kesudian En. Din dan Kak Lina meluang masa hujung minggu bersama-sama memeriahkan perjumpaan kami…hehehe seronok tengok keramahan Kak Lina dan En .Din menjawap tiap soalan dari ahli-geng kicap yang bermacam ragam. Paling best tengok aksi En, Din buat silap mata di depan putera2 acun…tak sangka ada bakat lain selain menulis rupanya En. Din kita ni ye…hehehe
Di samping itu, perjumpaan kali ini turut mengambil kesempatan meraikan Hari Ulangtahun Kelahiran 2 ahli Geng Kicap, kak ju’a & acun yang jatuh pada 12 & 13 Ogos lepas...hepi besday darling kicap2ku!!!.(ucapan terima kasih pada Naib Presiden Geng Kicap, nick yang sudi menaja kek yang sangat mengujakan mata dan deria rasa tatkala melihatnya…dan semoga 2nd boss kita ni akan terus menjadi penaja rasmi kek untuk majlis2 Geng Kicap akan datang ye…hehehe (eerk sil, apsal wa rasa macam ada naga merah jambu berdiri kan sebelah ini…bahang beb, bahang…panazzz….nick, *wink*wink*, kucing siam ungu kenyit mata nak ngorat naga merah jambu ..nick, cupika cupiki ye…u my frenz beb..hehehe)

Penutup majlis, kami merakamkan foto kenangan-kenangan bersama 2 tetamu istimewa pada hari itu….Lihatlah aksi-aksi yang sempat dirakam oleh jurukamera handalan Geng Kicap, si pipi gebuss ;dyea…
Kak Lina, terima kasih byk2 untuk cup cake yg yummy!(eerk kak lina, kucc "rompak" satu tupperware ni bwk balik taw, geng kicap yg lain terkejut, ternganga, terlopong, terkedu tgk ...ganazznya wa kan beb, ekekeke...) Buat Geng Kicap, terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk perjumpaan kali ini. Insyaallah, perjumpaan ke-3 akan menyusul nanti.

Wassalam…

Yang Menjalankan Tugas,
kucc_aprilsnow

12 comments:

NickyAzrai said...

kuc..
amboi hang kuc buat permintaan siap dgn rasa panas di merata-rata tempat hahaha *gelak keji*

InsyaAllah cik seksiteri, selagi ade pari2 kek yg sudi melayan aku yg sgt pandai mengorder kek last minute nie ngeh ngeh ngeh - ade lah rezeki korang makan kek aku sponsor * senyum gula*
thanks for the report

Sil
terima kasih utk gambar yg diblur blurkan *kenyit 10,000x*

NickyAzrai said...

dyea
sorry, aku bg credit kat salah org
terima kasih kat hang yg pandai sungguh m'blur2kan gambar *wink 10,000x gak*

cupika cupiki

silencez said...

nick ekeke.
sekali salah org daaa.

hang dah tengok yg org buat, kan? dyea kata kecik la pulak :D

Qimi08 said...

He he Kucc "multipurpose" ada bakat jadi wartawan...
TQ untuk lapuran ni.....pandai org yg kaburkan gbr uwaaahhh ada org cal kabur pun masih ku kenal batang hidung geng kicap ha ha ha ha...

Mersik said...

Wah... seronoknyer..

Nak ikutttttt.. hu huu

dyea said...

Nicky,
ehem..ehem..
sama-sama kasih ;)

silencez said...

dyea..
mcm tu nanti kita pilih lagi gambar2 ek ;) sbb dah takde tanda2 org nak pengsan hehe

kucc_aprilsnow said...

*wink*wink*...tmpt terhangat utk buat permintaan yg tiada talian hayat beb...ekeke
semoga rezeki lu akan sentiasa murah kerna"berzakat" pada anak2buah dewasa lu ni on monthly basis..wakaka

bonda qimi...credit pada boss wa gak, cik sil;ketua setiausaha negara kicap yg bertindak sebagai cik editor...hehehe

dyea, cun aar lu wat pic tu blurr cam tu..ekeke, 2nd boss puas hati kan..kui kui kui

dingin said...

walaupun gambar dah diblurkan

wajah korang semua dah terpahat dalam hati

:-P

terima kasih kembali

Acun said...

memang kecoh kucc weyyy...gegak gempita ngan gelagat hero2 ku...ampun semuaaaa......(sambil senyum malu)

paling kesian ngan En Dingin...kena buli dek anak2 ku...huhuuuu

NickyAzrai said...

Qimi
mmg multipurpose sungguh cik seksiteri kita kan kak - kalo time tdesak tu jd model iklan kicap pun kuc boleh buat gak hohoho

Mersik
Uisk kalo hang ni sang ballerina yg pandai menari ngan skirt tutu & kasut ballet kaler pink - nak ikut ape salahnya *wink*

Dd
terima kasih je - sirap limau aku mane hehehe

Sil
sekeping cukup lerr x payah lah byk2, kalo rasa nak kena libas ngan ekor - hang try le tambah gambar lg *ugut suci*

Kuc
tu jelah yg aku mampu buat *muka seposen*

En Din
Terima Kasih Daun Keladi
esok2 kalo kami jemput - dtg lah lg

Acun
anak hang tu ok aar
chomel2 je ngan gaya rambut yg sepesen :D

ju'a said...

time kasih sume utk besday present..bear yg comel lote tu anak dara kecik dah rembat..(ibunya setakat jeling2 je lah..)

utk acik baju hitam time kasih sponsor kek...sedap..yummy yummy...
lain x blh lah teruskan aktiviti sponsor ni..

acun..sekurang2nya dengan adanya hero2 tu dpt juga En Dingin tunjuk bakat silap mata dia....time kasih utk buku RAM...lepas ni akak kena cari yg lain...

kucc..bakat lu memang superb..silap hb lapuran Karam Singh Walliyah pun kalah ...hehehe

dyea...lu punya bakat dahsat lah..akak suka gambar blurr lu..mengancam...

sil..time kasih memanyak utk kesibukan arrange gathering tu..kesian sil kena angkut banyak barang hari tu.....