Thursday, August 7

It's Time for De Kicap's 2nd Meeting...

Ok geng, wa mewakili Majlis Tertinggi Kabinet Negara Kicap ingin memaklumkan bahawasanya perjumpaan kali kedua Geng Kicap akan diadakan seperti berikut:

Tarikh : 23 Ogos 2008 @Sabtu bersamaan 21 Syaaban 1429H.
Masa : 10 Pagi ( jgn lewat haa, kang ada yang kena denda mandi kicap lak...ahaaks)

Tempat : Kenny Rogers, Maju Junction, Jalan TAR.

Adalah diharapkan geng kicap semua dapat menghadirkan diri kerana kita juga akan meraikan majlis harijadi 2 anggota geng kicap; Acun & kak ju'a.

Ahli kicap yang sudah mengesahkan kehadiran:
1. nickyazrai si naga ekor kuda *wink wink :P
2. kucc_aprilsnow
3. ju'a
4. dyea
5. qimi (kiv)
6. kaypo
7. silencez

oh ya. kita juga ada tetamu undangan. nanti kita update :D


p/s : kalau ada sesiapa yang ingin membawa juadah ke majlis ini, kami menerima dengan tangan terbuka, tapi harap2 tu bawak laa apa2 yang patut ye ....hehehe

18 comments:

silencez said...

sesiapa yg confirm datang, tinggal msg kat sini k. nanti kita updatekan list.

tq geng :)

dyea said...

Sil, wa okeh jeh.

NickyAzrai said...

aku angkat tangan *senyum madu*

kucc_aprilsnow said...

wa semestinya kan sil, wa kan asst lu...hehehehe

tulip said...

Sil... Insyaallah akak join sama

ju'a said...

sil..klu cing pegi akak pun pegi juga sb kan kembar siam @ menara petronas..hehehe

Nicky said...

ooit acik sil..
padam balik nama naga aku tu

segan lah weh
*nget nget*

silencez said...

dyea,
gud.. tq. :D

nick,
23hb karang buat demo senyum madu tu, ok!

cing,
tq! hehe. weh.. pukul 10 tu kr dah bukak ke weh!

kak tulip,
jumpa lagi kita nanti :D

kak ju'a,
kembar tak melekat takpe kak :P

kucc_aprilsnow said...

vcqsil, soklan lu tu patut dijawap oleh org yg punya senyum madu tu sbb dia yg cadangkan tmpt tu ...rasanya dia lebih arif kan, hehehe

silencez said...

cop! cop! nick!
org lak kena. mana hang tau org yg tulis tu. terang2 kat bawah tu ada nama aprilsnow ehehe :P

silencez said...

cing,
10 tu cuma nombor je kan? yg sebetulnya mula jam 11 kan? ekeke.
maklumlah.. wa sll terlambat sampai :P

Nicky said...

sil
senyum aku selalu x bermadukah?

kalo kul 10 kr x bukak lg kita tunggulah sampai bukak
ngeh ngeh ngeh

kuc
padam ekor kuda aku weh... segan aar
macam2lah hang nie *wink*

kucc_aprilsnow said...

uik, org lain yg makan mangga, wa lak yg kena getahnyer yer....

zie said...

hehehe..
best.. best.. ekeke

Nicky said...

kuc
mangga kalo buat kerabu - sodap *jongket kening*

zie
ek eleh.. menyamar erk *cerun*

tulip said...

Salam Sil & semua gengkicap!.... nak minta maaf la!...akak tak leh join the meeting 23rd ni... anak konvo, baru dapat surat last weekend. Hampa...lah..baru nak join dah melepas lak...MAAF YA SEMUA!

NickyAzrai said...

tulip..

anak KONVO *lompat kujat*
umur hang ni brp
sampai anak pun dah grad U

lasat woo
bisik2 lah kat aku
rahsia hang yg nampak muda
cam awek umur 25 thn
*kenyit3*

silencez said...

erk.. rasanya hari tu naga dah takde, ganti ekor kuda. alih2 timbul balik ek. macam magic je. boleh ganti amar magic ekeke