Friday, December 28

Sneek Peek: Hangatnya Cinta by A'je Fazlina

Inilah rupa cover novel Hangatnya Cinta karya pertama a'je fazlina yang diterbitkan oleh kaki novel. Gambar cili padi atas ais. Kat bawah tu ada cili padi kaler ijau berkilat!
 
NUR NILAM QASEH:
"Sesungguhnya dalam kedinginan kasihmu yang menyentuh, kumerasa ada bahang kehangatan cinta yang kian membara..."

meRinnTis Sinopsis/blurb.
harga RM19 jer
sabah / sarawak RM22


ruas binding menunjukkan kisah ini tak derlah tebal sangat. Antara sebab mengapa aku pilih utk baca buku ni dulu. :)

untuk menatap karya penulis ini secara online, boleh terus ke ajefazlina.blogspot.com.

tinta penulis.

butiran penerbitan dan dedikasi penulis. Untuk paparan penuh dedikasi penulis, boleh lah dapatkan novel ini di pasaran. :)

kisah  Nilam dan Is ini ditamatkan di muka surat 463.

penanda buku dan biodata penulis. Untuk paparan penuh gambar dan biodata penulis, boleh lah terus ke kedai beli novel ni :)
 
Tajuk: Hangatnya Cinta
Penulis: A'je Fazlina
Terbitan Kaki Novel Sdn Bhd
463 muka surat
RM19.00
Sabah/Sarawak: RM22.00
 
serba sedikit tentang cerita ini:
is bertemu dgn nilam selepas kejadian ragut dan terus melamar wanita yg tak dikenalinya itu sbg isteri kerana enggan berkahwin dgn jueliana, gadis pilihan ibunya. nilam masih belum mdpt kerja.tpaksa mrncari wang utk dialisis ibunya. Dia menerima tawaran dari lelaki yg baru dikenalinya kerana Is berjanji akan mdptkan rawatan terbaik utk ibunya.
 
walaupun kurang setuju, ibu is menerima dgn tgn yg tak berapa terbuka.

Di awal perkahwinan mereka saling bertelingkah namun lama kelamaan mereka semakin serasi dan menjalani hidup spt.pasangan suami isteri yg lain. Kamilia bekas kekasih Is muncul semula dan menggunakan bayinya, Karl utk memancing simpati is dan ibu is. Ibu Is yg terlalu teringin bercucu menerima kamilia dan mengajak Kamilia tinggal bersamanya walaupun Is tak setuju kerana Kamilia ada agenda utk merampas is dari Nilam.

Abg Am yg sms kpd Nilam mengundang cemburu is, namun dia percaya Nilam setia padanya. Kendian terbongkar kisah sebenarnya jueliana lah yg menggunakan sorg lelaki utk memrangkap kamilia dlm cinta sehingga berpisah dgn Is. Is menyesal kerana dulu tak mendengar penerangan kamilia. Nilam risau juga kot2 is nak kembali pd kam namun Is tetap memilih Nilam tambahan pula Nilam disahkan mengndung sebulan.

kejadian Nilam berjaya membongkar penyelewengan dlm syarikat is mbuat is risau Nilam mengambil risko seorg diri sehingga terbongkar dalang di sebalik semuanya adalah jueliana. Ibu is sudah membenci jueliana dan menerima nilam sbg menantu dan x sabar mnunggu kehadiran cucu.

is salah faham lagi ketika di Terengganu, kali ni sehingga menghalau nilam keluar dr rumah. Setelah dia sedar, ianya sudah terlambat krn nilam sudah melarikan diri. Is nekad akan mencari nilam semula dan takkan membiarkan kehangatan cinta mereka terpadam.

Nur Nilam Qaseh : Kalau abang masih dgn sikap cemburu, kehangatan cinta ini tentu saja akan terhenti.
 
p/s: ni penulis yg sama utk citer Aku Bukan Bola kan?
sure fine whateverr
Rinn
 
 

No comments: