Sunday, February 13

Februari daripada Buku Prima





Tajuk : Yang Indah Hanya Sementara
Penulis : Annur Puteri
Harga : RM19.90

Berkisar tentang kebahagiaan suami isteri yang diuji apabila Syufiqa terlalu obses terhadap Mia Batrisia, seorang penulis novel. Alasan simpati terhadap kisah duka yang berlaku dalam rumah tangga Mia Batrisia mendorong Syufiqa memaksa suaminya, Samwil mengahwini Mia Batrisia tanpa mengetahui Samwil dan Mia Batrisia pernah mencipta memori zaman remaja bersama-sama. Sejauhmanakah rasa obses Syufiqa boleh mengatasi semuanya?

Tajuk : Cinta Ini Milik Kita
Penulis : Maisara Sofea
Harga : RM19.90

Cinta pertama cinta yang paling sukar dilupakan. Itulah yang terjadi bila Nur Maisara mula jatuh hati. Cinta anak-anak sekolah menjadi cinta pertamanya membuatkan hatinya begitu setia menanti kehadiran lelaki yang bernama Mohd Ean Nazeerul tanpa menyedari lelaki itu sudah memiliki insan bernama Zamilla. Apakah yang terjadi bila pertemuan kembali tercipta antara Nur Maisara dan Mohd Ean Nazeerul setelah lima tahun terpisah?


Tajuk : Hanya Kau Yang Tahu
Penulis Kamsiah Abu
Harga : RM19.90

Demi kasih sayang seorang anak pada ayahnya, Farah rela berpura-pura menjadi kekasih terbaharu Daniel Harith agar ayahnya tidak dipenjarakan oleh majikannya itu. Ini juga peluang keemasan yang diguna oleh Daniel Harith, tokoh korporat muda yang terkenal dengan imej ‘Romeo’ untuk melepaskan dirinya dari Munirah Samad. Hanya Kau Yang Tahu akan dapat menyingkap semua rahsia yang seolah-olah memenjarakan Farah dalam penderitaan yang entah bila akan berakhir.



No comments: