Friday, March 12

Congrats IEJAY!!!!!!.....

"Cinta itu seperti masakan yang ada macam-macam rasa"

Cover ni sangatlah meliurkan!!!. kan, kan!...hehehee

Iejay...buat banyak-banyak cupcake nanti kt BF no...letak byk2 krim tau!

Tahniah Iejay untuk buku terbaru ni...mesti dapatkannya nanti kat BF...jumpa di sanaaaaa!



Resepi Hati
Penulis: Iejay Zakaria
Terbitan NBKara
RM21.50
522 mukasurat

ni blurb dari blogspot iejayzakaria :)


Ramai yang fikir cinta datang semula jadi. Cukup kalau kita mencintai seseorang dan orang itu mencintai kita. Ada pula orang rasa cinta memerlukan petua dan harus diikuti supaya orang yang bercinta tidak kecewa.

Bagi Adriana, cinta itu seperti resipi. Perlu diikuti dengan peraturan tertentu dan cinta itu akan menjadi seronok dan sesedap resipi yang sering dicubanya.

Namun selepas berkahwin Adriana barus edar cinta dan resipi itu sebenarnya tidak sama. Resipi boleh diubah sesuka hati oleh yang menciptanya. Tetapi cinta memerlukan dua orang yang berlainan jiwa dan rasa bekerjasama.

Pelbagai dugaan rumah tangga menyedarkan Adriana persamaan resipi masakan dan resipi rumah tangga hanyalah satu... iaitu kesabaran.

7 comments:

Siti said...

sedapnya cover...rasa nak makan jer

RinnTisan said...

tahniah iejay, citer ni nampak sangat lazat. haha.

Ilyah... said...

heheheh..akhirnya..lama nak tunggu buh tangan penulis ini...x sabar nk dptkan...:-)

iejay said...

thank you geng kicap and all for the support...

nak tgk blurb pergi my blog ya http://iejayzakaria.blogspot.com

biruNiLA said...

iejay,
memang sesuai pun tajuk cerita dengan iejay yang rajin masak :) tahniah ya...

tobleronez said...
This comment has been removed by the author.
Dyea said...

Iejay, tahniah!!!!..nmpak marbeles je cupcakes tu kan kan...