Saturday, August 15

Terbaru dari CESB


Tajuk : Biarkan Saja
Penulis : Annur Puteri
Penerbit : CESB
Harga : RM28.90

Hidup Alunie tidak pernah terlepas daripada menjadi bayang-bayang kepada darah dagingnya sendiri. Darah daging yang sudah terpisah jauh kemesraannya walaupun begitu dekat pertalian roh and jasadnya. Sejauh manapun dia berlari , bayang-bayang it sentiasa mendekatinya.

Namun, demi junjungan kasih yang tidak terhingga, kali ini dia rela. Rela dalam terpaksa. Dalam tangis, dalam sendu dia tersenyum. mengharungi hari-hari mendatang dengan luka terpendam. Siapa menduga, di sebalik duk aitu tersimpan seribu kebahagiaan, sungguhpun terpaksa mengharungi sejuta kepayahan.


Tajuk : Novella Cinta
Penulis : Jessy Mojuru
Penerbit : CESB
Harga : RM36.90

Terlalu lama diri ini menanti. Rawan hati ini tiada siapa peduli. Rajukku, senduku tak pernah kau mengerti. Perlukah kesetiaan ini dinoktahkan pada yang sudi, sedangkan sudah bertahun aku semai rasa itu. Kubajai ia, kusirami dengan keikhlasan dan ketulusan hati. Walaupun tahu daun-daunnya tetap berguguran seiring usia kita yang kian bercambah.

Dan jiwa kian gerhana, harapan hancur berderai pabila kau sah menjadi miliknya. Namun hati ini tetap di sini. Tidak tergugat walaupun seinci. Sesekali tiupan angin samudera, cuba meranapkan sekeping hati yang utuh milikmu. Percayalah sayang rindu ini dan kesetiaanku tetap milikmu. Setia menanti!



No comments: