Wednesday, August 12

SeLamaT Ulang Tahun Hari Lahir Kak Ju'A...



Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran...
Semoga panjang umur dalam kebaikan
Semoga murah rezeki lagi diberkati
Semoga detik-detik waktu yang mendatang
Adalah kebahagiaan yang tak hilang
Semoga dengan bertambah usiamu
Akan bertambah iman di dadamu
Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran...
Jadilah dirimu permata di hati tiap insan
Bercahaya gemerlapan pada insan di sisi
Jadilah dirimu seorang hamba mengabdi
Bersyukur berzikir basah di bibir
Redha dengan setiap ketentuan takdir
Dan jadilah dirimu sendiri
Berakhlak dengan sunnah nabi
Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran...
Ikhlas dari hati seorang teman
Terima kasih atas setiap kebaikan
Moga Allah memberi ganjaran
Syukurku pada Tuhan atas pertemuan
Moga ukhwah akan berkekalan
Maafkan diri ini yang serba kekurangan
Yang tak sunyi melakukan kesilapan
Selamat hari lahir duhai kakak ...
Selamat hari lahir duhai sahabat
Berbahagia hendaknya dirimu
Di dunia dan di akhirat sana..
Amin...


14 comments:

areila sahimi said...

happy birthday kak ju'a..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..amin

~eila~

dyea said...

Kak Jua Darling,

Selamat Hari Lahir,
Semoga terus ceria, gembira, bahagia n dalam rahmatNya..selamanya.

Mmmuaccchsss!!

kucc_aprilsnow said...

hepi besday akak...moga sentiasa ceria, gumbira, murah rezeki, panjang umuq n dipayungi rahmat dari-Nya, amin.

dingin said...

Selamat ulag Tahu. Murah rezeki. Yea!

udaidza said...

Happy birthday Ju'a. Semoga Ju'a dan family Diberkati hidup olehNYA. Ameen......

RinnTisan said...

Happy Birthday Kak Ju'a. semoga ALLAH memberkati umur kita :)

jujun said...

akakkkk selamat hari lahir yg ke 17thn hikhik...

semoga sentiasa diberkatiNYA, murah rezeki (biar bleh beli buku byk2 & pegi vacation ramai2), pjg umur & berbahagia disamping org2 tersayang..

muackkkkk cup cup...

lep,
jujun

Ju'A said...

adik ku eila....time kasih utk ucapan mu....insyaallah BPMA akan masuk gobok akak minggu ni....apa projek seterusnya...

dd yg comei...time kasih atas doa mu sis....always luv u ...muahhhhh

kucc....terharu sgt utk ucapan yg kucc post tu...tqvm sis laling...

en dingin...time kasih bebanyak utk ucapan

uda...time kasih utk doa mu sahabatku...semoga kita sama2 dilindungi dan diberkati oleh Nya....Amin

rinn lalingku ....semoga allah berkati kita semua...Amin

Ju'A said...

jujun..time kasih sis...jiwa mmg 17 thn tp umur biarlah rahsia...hihihi

doakan lah akak selalu murah rezeki biar penuh gobok kat umah tu and dpt gi sama2 snoorkeling lagi (skrg dah tahap pro..)

ANITA ARUSZI said...

kak jua, selamat hari ulangtahun.Moga dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik ngan anak-anak dan famili (maklumlah musim2 H1N1 sekarang ni)

hehehe ada niat nak gi snorkeling lagi tu...lepas ni pergi pulau perhentian pulak...lagi lawa dari pulau redang wooo....

Qimi08 said...

dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani¡¡
selamatkan hari dan urusannya
Ya Salaam[memberi keselamatan],
dijauhkan dari musibah dan kesusahan,Ya Muhaimin[pelindung]
lepaskan belenggunya
Ya Baari-u[melepaskan]
ampunkan dosa2nya yg lalu dan akan datang Ya Ghaffar[pengampun]
murahkan rezekinya dengan barakah Ya Razzaaq[pemberi rezeki],
Ya Fattaah[pembuka pintu rahmat].limpahkan rahmah dan kasih sayangMu ke atasnya,

"SELAMAT HARI JADI JUA"

biruNiLA said...

Ju'a... selamat ulang tahun, dengan doa semoga Ju'a sentiasa dalam rahmat Allah.
- kaksu -

Ju'A said...

nita....time kasih utk ucapan mu...moga kita sama diberi rahmat oleh Nya....

angan2 nak ke perhentian mmg ada tp tak tau bila kesampaian..snorkeling mmg best...hihihi mcm terror sgt..

p/s korie akak suka tp lg suka dengan Nashriq (RB)...

kak noor...time kasih utk ucapan ini...mmg terharu membacanya..moga kita sume sentiasa diberkati oleh Yang Maha Esa....Amin

kak su...bulan Ogos kita sama2 menambah angka....somoga kak su dan keluarga juga dilindungi & dirahmati oleh Nya...

Luv u all...muahhhhhhhhhhh

Qimi08 said...
This comment has been removed by the author.