Wednesday, April 1

Novel Akan Datang Dari FP


Maya - Apa yang direncana tidak semudah perlaksanaan. Di mana nilai cinta harus ditempatkan? Dia bagai terhumban ke jurang dilema. Tegakah dia memperjudikan hidupnya bersama Joseph?

Shahiza - Adakah yang sudi menerima dirinya yang lahir bukan daripada ikatan yang halal? Yang hilang sebahagian daripada kesempurnaan seorang perempuan? Apakah masih ada sisa bahagia untuk dirasainya walau insan yang disayang sudah menjauh?

Eliza - Kerana marah dia tega membawa diri. Meninggalkan insan yang disayangi, justeru kepercayaan bukan lagi menjadi miliknya yang hakiki. Dia memaksa diri menjadi insan berhati kering, biarpun satu ketika dahulu hatinya pernah dibanjiri limpahan kasih sayang. Namun siapa yang dapat menolak ketentuan?

Melissa - Hati dan jiwanya sering meronta inginkan pembebasan daripada belenggu resah dalam kegelapan. Nur ketenangan dicari pada tiap penjuru kehidupan. Akhirnya dia bertemu, malah pertemuan yang tidak hanya membebaskan hati dan jiwa, sebaliknya turut menerangi jalan bahagia di lembayung cinta dan kasih sayang insan bergelar lelaki.

No comments: