Wednesday, April 15

Jadual Penulis CESB di PBAKL 2009



14 comments:

silencez said...

alamak.. my favourite - siti hazneza :x

cant wait! plus nak angkut buku AA gak. aduh!!

silencez said...

double check.. siti hazneza ada on 23rd je :( sempat ke nak redah pbakl ni :'(

Rinn said...

siti hazneza?? ada sapa sempat pegi ke? teringin jugak nak jumpa dia :)

silencez said...

rinn,
kalau confirm siti hazneza tu ada sampai malam utk 23hb tu, mau wa redah gak lepas balik keje haha.

Rinn said...

iskk.. sil nih, membuat hatiku melonjak2 nak buat perkara yg sama. hehe

silencez said...

rinn..
meh la.. meh la weh ekeke
bukan senang nak jumpa siti hazneza tu

Rinn said...

kalau betul ada sampai malam sempat la jumpa :) sil, dok terdengar2 suara lu.. meh la meh la meh la.. syahdu dan sayup jer.

liza68 said...

nak tanya pada CESb masih ada tak penulis MA LEE CHUSWAN?...lama tak ada buku terbarunya..

Najwa Aiman said...

Salamzzz Tuan Rumah...

Nak kidnap jadual ni untuk letak kat blog beta boleh ek?

silencez said...

en. najwa aiman..
sila.. sila..
kita jumpa kat pbakl nanti eh :D

silencez said...

liza,
kitaorg pun tertunggu2 karya baru MLC tu. terus senyap kan takde khabar.

silencez said...

rinn..
mula2 mmg la sayup je weh.
tapi nanti bila dah nak dekat hari.. makin kuat ekeke. malam2 nak tidur pun lu mesti terdengar suara tu :P

Rinn said...

sil, macam promo citer keliwoon jer.

liza68 said...

ya ke? mana perginya ya?ada ke tak c Mlc tu g?MLC tu urang mana dan permpuan ke or lelaki? mudahan MLC sehat dan dlam lindugan allah..amin