Thursday, January 3

Sneak Peek: Suamiku Encik Perfect 10!

Tadaaaaaaaaa. ni lah cover novel terbaru dari Syamnuriezmil terbitan Karya Seni
Antara buku yang sering direkemen utk aku baca.

Back/cover meRinnTis blurb/Sinopsis

Bleh tahan jugak tebalnya. Tapi saiz ni agak biasa dah bagi novel melayu sekarang ni.

butiran penerbit, harga dan isbn number

tagline pilihan untuk novel ini:
"Entah dari mana dia datang, aku tidak pasti. Yang aku pasti, dia membawa cintanya sekali!"

butiran penerbit dan juga pastinya berserta jaminan kepuasan pelanggan. :)
kalau ada yang rosak atau hilang muka surat boleh kembalikan ke Karya Seni untuk diganti dengan naskah baru. Terbaek!!

herkkkkkkkkkk edit tak abis. haha. tak per lah. kisah aleeya azmeen dan zarief danial ditamatkan di muka surat 597.

penanda buku turut disertakan. Belakang tu adalah biodata penulis. untuk paparan penuh, boleh lah dapatkan novel popular ini di pasaran sekarang :)
 
Tajuk: Suamiku Encik Perfect 10!
Penulis: Syamnuriezmil
Terbitan : Karya Seni
597 muka surat
RM23.00
sabah/sarawak: rm26.00
 
"Entah dari mana dia datang, aku tidak pasti. Yang aku pasti, dia membawa cintanya sekali!"
 
 

No comments: