Sunday, November 28

Akan datang daripada Buku Prima



Tajuk : Setiaku Di Sini
Penulis : AZRA ARYRIESA
Harga : RM 25.90
ISBN: 978-967-0184-03-6
~624 hlm

Hadirnya Dhia Maihani hanya untuk membahagiakan hati-hati insan yang disayanginya. Malah rasa hatinya dipendam lantaran sedar, dia tidak mampu untuk membalas rasa cinta itu kerana hayatnya sudah ditentukan waktunya. Namun begitu, dia berusaha menyatukan Farhan insan yang dicintainya bersama Mahfuzah, wanita yang mendambakan kasih Farhan. Apakah yang terjadi pada Dhia yang berkorban kasih dan bagaimana pula penerimaan Farhan apabila mengetahui keadaan Dhia yang sebenar? Ikuti untaian kasih Dhia dalam Setiaku Di Sini.

Tajuk : Tika Cinta Berpaling
Penulis : ZULAILA ZAKARIA
Harga : RM 19.90
ISBN: 978-967-0184-05-0
Halaman : ~512 hlm

Malaikha percaya bahawa cita dan cinta akan bersatu dalam melayari perjalanan hidupnya di kemudian hari. Ibunya tidak merestui hubungan yang terjalin antara dia dan Daniel Chan kerana ingin bermenantukan Doktor Noah Najman. Demi melihat ibunya bahagia, Malaikha rela mengahwini Doktor Noah Najman. Malangnya hati dan diri tidak dapat menerima kehadiran lelaki itu dalam hidupnya. Akhirnya perkahwinannya terlerai, lalu dia membawa diri jauh dari keluarga. Setelah enam tahun, Malaikha kembali semula. Namun, sekali lagi dia terpaksa menghadapi konflik hati. Memilih lelaki yang pernah dia kahwini atau lelaki yang pernah bertakhta di puncak hati?.

Tajuk : Fantasi Cintaku
Penulis : FATINILAM SARI AHMAD
Harga : RM 19.90
ISBN: 978-967-5489-98-3
Halaman : 496 hlm

Percintaan antara Riya dan Alam tidak mungkin akan jadi nyata. Riya seorang manusia biasa dan Megat Dewa Alam, manusia vampira yang hidup hanya pada waktu malam. Demi kelangsungan hidup insan yang disayangi mereka harus berkorban, Pengorbanan itu bukanlah sesuatu yang mudah, memusnahkan sebuah jiwa yang penuh dengan rasa cinta dan kasih sayang.Apakah mungkin Riya akan kembali menikmati cinta sejati setelah Alam meninggalkannya.


Tajuk : Andai ku bermimpi
Harga: RM 19.90
Halaman: 480
Penulis: Mastura Abdullah
ISBN: 978-967-5489-96-9

Sinopsis: Idayu mencari dirinya yang hilang bersama dengan kesamaran jalan yang dilaluinya. Ketika jatuh, dia terlihat sejalur cahaya yang diyakini dapat membantunya meneruskan perjalanan hidup. Sedikit demi sedikit dia cuba bangun dari kepayahan dan apabila berjaya menemui dirinya kembali, jalur cahaya itu menghilang dengan tiba-tiba. Begitulah yang terjadi dalam hidup Idayu. Setelah kehilangan sahabat sejatinya, Nora Hashima, Idayu bagai mencari dirinya sendiri. Tuah menyebelahi dirinya apabila dia bertemu dengan Danish Ifwat. Hanya lelaki itu yang mempercayainya dan berbekalkan sedikit kepercayaan, dia mengharungi segala cabaran. Berbahagiakah mereka di akhir cerita atau derita itu sentiasa mengejarnya hingga ke titik penamat?


Tajuk : Hingga ke Akhirnya
Penulis : Siti Nur Dhuha
Harga : RM 25.90
ISBN: 978-967-0184-08-1
Halaman : 720 hlm

Mimi Atia gagal menerima Tengku Khuzairi sebagai suami kerana masih dihantui kenangan lalu. Tengku Khuzairi berubah, dia tidak lagi berperangai seperti dahulu. Namun, Mimi Atia telah menetapkan batas-batas pergaulan di antara dirinya dengan Tengku Khuzairi malah lelaki itu tidak diperlakukan selayaknya sebagai suami. Perkahwinan Mimi Atia dan Tengku Khuzairi telah memalitkan duka di hati Raja Isyirah, iaitu adik kepada Raja Irwan. Raja Isyirah nekad ingin menghapuskan mereka. Lalu, Tengku Khuzairi dan Mimi Atia diculik dalam suatu serangan yang dirancang oleh Raja Isyirah. Adakah insiden selanjutnya lebih teruk menimpa Mimi Atia?


No comments: