Tuesday, November 10

Akan datang dari Bikash Nur Idris


Tajuk : Cinta Datang Lagi
Penulis : Bikash Nur Idris
Penerbit : Alaf21
Sinopsis :

Sinopsis:
CINTA bukan sekadar ungkapan kata-kata. Tetapi cinta adalah kejujuran, keikhlasan dan pengorbanan untuk orang yang dicintai. Itulah tanggapan Raisya selama ini terhadap cinta Jaspal. Namun, dia hampa bila lelaki itu memilih gadis lain sebagai isteri. Bukan Raisya seorang yang kecewa. Fariz juga turut terluka bila Shereen, gadis pujaannya menjadi milik lelaki lain. Yang anehnya... mereka hadir menyaksikan perkahwinan bekas kekasih masingmasing dalam majlis yang sama. Satu kebetulan yang kemudiannya melorongkan dua hati yang derita ini menjadi akrab.

Tetapi Raisya sering menjauh kerana takut dikecewakan lagi. Fariz pula tak jemu memujuk, kononnya cinta sejati akan datang sekali lagi. Di saat Raisya menyerahkan hatinya kepada Fariz, pecah rahsia, rupanya lelaki itu mendekatinya untuk memiliki Shereen semula. Dan Raisya pula akan mendapat Jaspal kembali. Inikah namanya pengorbanan cinta?

Namun, bagi Fariz, Shereen cuma kenangan silamnya. Dia sudah terpaut pada Raisya sejak pertemuan pertama mereka. Tapi dapatkah dia meyakinkan Raisya bahawa cinta mereka ada penghujungnya?



6 comments:

Elly Jade said...

comelkan kan cover page ni
font pn menarik
tahniah ya kak bni

Dyea said...

Yeppp.. pearl.
cantik n lain sket cover alap kali ni.

Bikash..tahniah!!!
Bikash kembali ke alap
moga meletop di pasaran!!

psssss...mana la si Rain ni

Unknown said...

Pearl Jade & dyea,
Terima kasih... terharu!
Yep, manalah Kak Rinn ni...

fzzh said...
This comment has been removed by the author.
fzzh said...

Tak sabar nak beli novel ni. Hopefully ia dapat menandingi "kau sayangku". Tahniah Bikash & moga masuk carta best seller.

airina said...

cover sgt sweet
mesti beli la ni