Monday, October 26

Aisya Sofea - Yang Sebenarnya


Tajuk : Yang Sebenarnya
Penulis : Aisya Sofea
Penerbit : Alaf21

TIDAK semua cinta itu berbalas. Inilah yang terjadi kepada Eddie. Akibat cintanya ditolak oleh Nazirah, sepupunya, dia nekad membawa diri ke London. Hatinya perlu dirawat.

Kelukaan Eddie mendapat simpati daripada Nadhiya, adik Nazirah.Melalui kiriman e-mel dan YM, Nadhiya sentiasa meyakinkan Eddie bahawa cinta akan datang lagi. Namun, hati Eddie belum terbuka untuk mencari pengganti.

Seiring waktu berlalu... cinta Eddie semakin memekar. Dengan sema ngat baru, Eddie pulang bersama cinta untuk Nadhiya. Malangnya, kalimat keramat itu tidak terucap dari bibirnya, apatah lagi Nadhiya
melayannya seperti seorang abang. Eddie jadi panasaran. Akibatnya, mereka sering bertelingkah tanpa sebab. Nadhiya memendam rasa...
lelaki itu seperti memusuhinya.

Semuanya harus dirungkaikan. Eddie perlu berterus terang tentang perasaan sebenarnya. Dan Nadhiya pula mesti menyedari bahawa cinta baru Eddie adalah untuk dirinya!

Akan dipasarkan sepenuhnya dalam minggu ini!

17 comments:

jujun said...

best2 lama dh tunggu latest novel dr AS....

sis sil jgn lupa kmek wokeh...jasamu dikenang hehe..

tq my dear dd... muackkk lep yu..

dyea said...

Akhirnya...Aisya Sofea keluar juga..

Tahniah Kak Aisya, semoga Yang Sebenarnya tetap juga hebat n mantap
;)

psss...Bonda Qimi, Kak Jua, and Jujun ni sure dah melompat2 ni hhehe

Ju'A said...

akhirnya yang ditunggu telah tiba...

tahniah Kak AS...Yang Sebenarnya memang benar2 dinantikan....

dd..macam tau2 je akak tengah melompat...hihihi

adhan said...

betul tu..harap2 kat sini dah ada ptg nanti..kdg2 nvl alaf sampai cepat... harap2 juga novel baru AS ni menyengat :D

RinnTisan said...

tajuk dia buat aku teringat kat lagu Yuna. hehe..

Qimi08 said...

Akhirnya muncul juga...weh penat menunggu setiap bulan....akhirnya pasti....

Ha ha tak kisah ape org kata klu dah minat tu yg org kata kureng rasa tapi dihati kita tetap sempurna rasa...ahaks..

Kita lah... said...

Yang ditunggu dah tiba.......

Putri Lily said...

Yes! mesti nak beli.

~Putri Lily~

kucc_aprilsnow said...

pewittttt...walla, akhirnya "bersalin' jugak kak Aisyaku ini, penat weh tunggu "anak" akak ni...hikhik

Rinn - aku pung fikiq macam hang...dan sebenarnya aaa...hehehe

dyea said...

Fuyoo..
ramainya kipas susah mati AS..

puteri_kebayan said...

sukaaaaaa sangat!

RinnTisan said...

haha DD! kipas susah mati! wa ingat ka translate dia kipas mati keras. keh keh.

Ilyah.... said...

Akhirnya....ade buah tangan terbaru....x sabar nk beli..

dyea said...

orait kicap2 sumer,n adhan, kita lah, puteri lily, puteri_kebayan, ilyah..
beli jangan tak beli..go go go go!!

rinn ,
kalau kerus kejung dh mati..camnor nk bc lg hehhe

eJ~female said...

tak jumpa pun novel ni kat kedai....dak keluar ke belom..>???!

eJ~female said...

tak jumpe pun novel ni kat kedai....da keluar ke blm..???

novel reader said...

best giler citernyer....satu hari mengadap novel ni.....