Wednesday, April 17

Buku Baru Karya Seni dan Penulisan2u

Rasa macam baru jer update buku-buku baru dari karya seni dan penulisan2u. ni bila tengok balik sudah makin banyak buku baru! ni boleh la pilih2 mana2 yang masuk list untuk pergi hunting masa bookfair pwtc ujung bulan ni :)
 
Bukan Kerana Aku Tak Cinta
Penulis E-Man Sufi
Cinta itu hadir kerana perkenalan...
Bersemi kerana perhatian...
Bertahan kerana kesetiaan...
Namun  cinta itu bisa gugur
kerana satu kebohongan
 

Chan Rak Ter...
Aku Cinta Kamu
Penulis: Sara Aisha
Mampukah cinta ini bertahan
pabila nyawa yang menjadi galang gantinya?
 

Cinta Bersaiz XXL
Penulis: Aliesha Kirana
Bukan saiz yang menjadi ukuran cintaku kepadamu!

Kisah Naz dan Khaalish
Penulis: Hanina Abdullah
Semakin jauh kau pergi semakin tegar aku mendekatimu
-Zain Khaalish
Mulut menidakkan, tapi mengapa hatiku mula berbunga sayang...
-Nazzahani Idora
 

Lelaki Eksklusif
Penulis: Wan Awilya Rayqal
Semua yang aku lakukan ini, eksklusif untuk dirimu.
Aku ingin kau rasa bertuah hidup bersamaku.
 
 
One Day You'll Be Mine
Penulis: Inawza Yusof
Secebis kenangan,
sebuah kesetiaan untuk sesuatu bernama... cinta

Suami Tak Kuhadap
Penulis: Rehan Makhtar
Namun takdir tetap membawa
kamu dekat dalam hati...
 

I'm Mrs Kertu
Penulis: Danisyarahmat
biar jasad saling menjauh,
biar bibir bicara angkuh
namun dalam hatiku kuat kau berpaut
telah terukir cinta kau dan aku
di lohmahfuz yang agung


Suamiku Pemalu!
Penulis: Qistina Alya
Memang dia pemalu,
tapi dialah si jantung hatiku!
 

Sungguh! Aku Gilakan Kau
Penulis: Izz Alejandra
Tanpa aku sedar, aku tak mahu kehilangannya
Jika rasa ini bukan cinta...
Apa lagi ertinya?
 



 

No comments: